Gå til innhold

Jeg klarer ikke å slutte å gråte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over alle de uskyldige barna som ble drept i går😢 Hva slags verden skal våre barn vokse opp i? Først 22 juli og nå dette her. Klarer ikke la vær å se på nyhetene. Får ikke lyst til å dra på juleshopping. Alt virker så trist💔💔💔💔

Anonymous poster hash: 87c1d...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er trist , og kan nesten ikke tro at det skjer sånt rundt omkring! Vi har det godt her i landet vi bor i.

Anonymous poster hash: 233f6...545

Skrevet

Ja det er trist , og kan nesten ikke tro at det skjer sånt rundt omkring! Vi har det godt her i landet vi bor i.

Anonymous poster hash: 233f6...545

Ja enig men akkurat nå klarer jeg ikke å glede meg over at vi lever trygt😢 Føler med de mødrene💔

Skrevet

Dette er som Utøya. Uendelig tragisk og helt ufattelig at noen kan gjøre noe slikt. Jeg mener de da har opphørt å være mennesker og blitt monstre.

Anonymous poster hash: f83de...517

Skrevet

Det er helt grusomt ja. Tenk alle de familiene i dyp sorg nå, kan ikke engang forestille meg det. Men kjenner jeg bare klarer ikke å ta det helt inn over meg. Redd for at jeg blir bare sittende å grine i flere dager.

Anonymous poster hash: 2c7ba...a2c
Skrevet

Jeg er også den personen. Jeg klarer ikke leve som jeg burde og sette pris på alle godene jeg selv har fordi så mange andre rundt om i verden opplever slike tragedier som dette. 

Jeg må tenke at dem som gjør slik har sluttet å være mennesker.

Anonymous poster hash: efaf1...541
Skrevet

Enig, det er så grusomt. Så blir jeg i neste øyeblikk så irritert over at vi kan krangle om pelsdyr, uføretrygdede og alle bagateller som vi opplever i hverdagen. Det setter ting i perspektiv! Irritert på meg selv for at jeg tar alle godene, tryggheten og alt vi har for gitt...

Anonymous poster hash: 2ef14...999

Skrevet

Enig, det er så fryktelig.

Men jeg gråter ikke for de, jeg har mere enn nok med min egen sorg desverre.

Men jeg vet hvordan de har det, og hvordan det blir fremmover.

Det er ubeskrivelig vondt. Nå er de i sjokk og helt ødelagte, alt er en tåkeverden de lever i.

Etter en tid blir de glemt, og alle sammen lever som før. Det er da det virkelig trengst folk som bryr seg.

foreldre og søsken går der med blødende hjerter. De glemmer ikke, de glemmer aldri.

Så et tips er å gjøre en juleglede for folk som har opplevd den umenneskelige smerten av å miste et barn. Uansett årsak.

De finnes over alt desverre. I bygd og by!

Anonymous poster hash: 6cea6...d1c

Skrevet

Over alle de uskyldige barna som ble drept i går Hva slags verden skal våre barn vokse opp i? Først 22 juli og nå dette her. Klarer ikke la vær å se på nyhetene. Får ikke lyst til å dra på juleshopping. Alt virker så trist

Dessverre var det ikke først 22. juli og så dette. Det skjedde masser av slike ting før 22. juli, og det har skjedd masser av det fra 22. juli og frem til i går. Kun en ørliten prosent havner i våre aviser. 

Anonymous poster hash: 12282...439

Skrevet

Hva er det som har skjedd?

Anonymous poster hash: cc9f2...16e

Skrevet

Hva er det som har skjedd?

Anonymous poster hash: cc9f2...16e

Ser du overhodet ikke nyheter?

Anonymous poster hash: 12282...439

Skrevet

Jeg blir nesten redd for at terroristene har bestemt seg for at det er nå i jula de skal slå til.. 

Anonymous poster hash: 8b5df...657
Skrevet

Enig, det er så fryktelig.

Men jeg gråter ikke for de, jeg har mere enn nok med min egen sorg desverre.

Men jeg vet hvordan de har det, og hvordan det blir fremmover.

Det er ubeskrivelig vondt. Nå er de i sjokk og helt ødelagte, alt er en tåkeverden de lever i.

Etter en tid blir de glemt, og alle sammen lever som før. Det er da det virkelig trengst folk som bryr seg.

foreldre og søsken går der med blødende hjerter. De glemmer ikke, de glemmer aldri.

Så et tips er å gjøre en juleglede for folk som har opplevd den umenneskelige smerten av å miste et barn. Uansett årsak.

De finnes over alt desverre. I bygd og by!

Anonymous poster hash: 6cea6...d1c

Ja💔💔💔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...