oslofrk Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg vurderer å operere øynene mine. Skjeve hornhinner og -1,5 og -2. Noen som vil dele erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Får man operert når man har skjeve hornhinner? Jeg tok operasjon for 6 år siden. Hadde -2,5 på begge øynene. Dette er en av de beste investeringene jeg har gjort! Med en gang jeg var ferdig med operasjonen, reiste jeg meg opp og klarte å se hvor mye klokka var på klokka som hang på veggen et stykke borte! Det hadde jeg ingen sjans til før jeg la meg ned, for å si det sånn... Så jeg er superfornøyd! Ser fortsatt bra, men nøler ikke med å operere meg igjen om det skulle bli nødvendig. Anonymous poster hash: 2022d...3ce
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har korrigert både nærsynthet og skjeve hornhinner med laseroperasjon. Aldri angret et sekund, bivirkningene for min del er litt dårligere nattesyn, litt tørre øyne (må dryppe de hver dag) og at det skinner mer fra møtende biler i mørkt regnvær, men det er så deilig å slippe briller/linser at det er det verdt Anonymous poster hash: 8611d...4b5
oslofrk Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2014 Takk! Å - nå frister det ennå mer! 😃
Mumua Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Jeg skal iallefall gjøre det så snart synet mitt stabiliserer seg. Blir tullete av alt styret med briller og linser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå