Gå til innhold

Noen som har erfaring med laderoperasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å operere øynene mine. Skjeve hornhinner og -1,5 og -2. Noen som vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man operert når man har skjeve hornhinner?

 

Jeg tok operasjon for 6 år siden. Hadde -2,5 på begge øynene.

 

Dette er en av de beste investeringene jeg har gjort!

 

Med en gang jeg var ferdig med operasjonen, reiste jeg meg opp og klarte å se hvor mye klokka var på klokka som hang på veggen et stykke borte! Det hadde jeg ingen sjans til før jeg la meg ned, for å si det sånn...

 

Så jeg er superfornøyd! Ser fortsatt bra, men nøler ikke med å operere meg igjen om det skulle bli nødvendig.

 

Anonymous poster hash: 2022d...3ce

Skrevet

Jeg har korrigert både nærsynthet og skjeve hornhinner med laseroperasjon.

 

Aldri angret et sekund, bivirkningene for min del er litt dårligere nattesyn, litt tørre øyne (må dryppe de hver dag) og at det skinner mer fra møtende biler i mørkt regnvær, men det er så deilig å slippe briller/linser at det er det verdt :)



Anonymous poster hash: 8611d...4b5
Skrevet

Takk!

Å - nå frister det ennå mer! 😃

Skrevet

Jeg skal iallefall gjøre det så snart synet mitt stabiliserer seg. Blir tullete av alt styret med briller og linser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...