Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Et par ganger i mnd får jeg en snikende hodepine som blir veldig mye verre etter et par timer. Så blir jeg kvalm og kaster opp, helt til magen er tom. Blir lyssky og klarer bare å ligge stille, helst uten lyd og lys. Fikk et "anfall i går kveld og er fortsatt litt kvalm og hodepine, men kun på den ene siden. Jeg har selvfølgelig googlet og ser at det likner veldig på migrene. Men kan det være noe annet "skummelt" ? Bør jeg gå til legen? Har hatt det sånn i ca et halvt år, er 39 år. Anonymous poster hash: 15690...72d
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Alltid greit å gå til legen med slike plager. Det høres veldig ut som migrene, men man vet jo aldri. Om det "bare" er migrene kan du jo få smertestillende som fungerer også av legen
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 MIGRENE! Det kan selvsagt være andre ting, og jeg ville gått til lege uansett. Det fins gode medisiner du kan prøve ut. Det kan være greit å ha i bakhånd i tilfelle man får anfall når man har en viktig avtale f.eks. 😊 Anonymous poster hash: 7277b...f14
ærlig talt Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Dette høres veldig ut som migrene. Men med tanke på at dette kom så brått og hyppig på i en alder av 39, ville jeg reist til legen for å høre. Kanskje er det noe som utløser migrenen. Er det noe annet som har endret seg det siste halve året?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå