Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Kontorjobb. Gravid uke 5, kjenner kvalmen kommer. Vil jo ikke avsløre at jeg er gravid enda... Gode tips? Anonymous poster hash: 2dd91...eee
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Lyv på deg en fæl forkjølelseshoste? Anonymous poster hash: ed06e...eb6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg brekker meg pga stramme muskler i halsen. Anonymous poster hash: e5759...fa8
Giss Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Drikk masse vann (eller lat som du gjør det). Da kan du springe på do uten at noen finner det rart.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Drikk masse vann (eller lat som du gjør det). Da kan du springe på do uten at noen finner det rart.Man hører jo oftest at folk hoster der inne da Anonymous poster hash: ed06e...eb6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Diskret som i at ingen skal høre eller at du plutselig må på do? Anonymous poster hash: a36cd...06c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Diskret som i at ingen skal høre eller at du plutselig må på do? Anonymous poster hash: a36cd...06c At jeg går på do er jo ok, men det er jo veldig avslørende når man lager lyder og kommer ut tårevåt og blek... HI Anonymous poster hash: 2dd91...eee
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Her er det omgangssyke for tiden. Kanskje du og "har fått omgangssyke"? Anonymous poster hash: a3597...59a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Du kan faktisk lære deg å kaste opp diskret. Tårene i øynene er vanskelig å forhindre dersom du kaster opp til gallen kommer, men ellers kan du fint lære deg å kaste opp lydløst og uten tegn i ansiktet. det kommer bare naturlig etterhvert, selv om jeg håper du slipper erfaringen. Hilsen ei som har kastet opp minst 4 ganger daglig i 2x40 uker... :-) Anonymous poster hash: a0c56...a27
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #10 Skrevet 17. desember 2014 Eg har alltid ekstrem svangerskapskvalme under graviditet. Så som anonym a27 seier, du lærer etterkvart. Mine beste tips er - ha med tannkost og tannkrem for å skjule ånden etterpå (eg hadde dei i genserermet på vei til/ frå do så ingen såg det) - vask ansiktet med iskaldt vatn og klyp litt i kinna etterpå, då ser du ikkje bleik ut - prøv å vente litt inne på do før du spyr. Så spyler du ned og setter du på vasken (folk trur du vaskar hender) og spyr mens vatnet renn. Spyl ned igjen. Så vaskar du hendene, evt under tynn stråle ( då høres ikkje vasken to gangar) Om du har bås med vask utanfor kan du ta papir i skåla, det demper plasket ;-) Gratulerer så mykje med baby og god bedring :-) Anonymous poster hash: e1602...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå