Gå til innhold

sunwing fanabe beach

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har bodd her? vurderer å reise hit.

verdt pengene?

hvordan er området utenfor?

Anonymous poster hash: bebd1...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint :-) Flott hotell og fint område rundt. Litt stille og rolig, men regner med at dere er en familie og at dere ikke er ute etter natteliv :-) Fint å gå langs stranden/vannet. Gode restauranter. Flott frolost på hotellet, og de helper deg med hva enn det måtte være. Vi hadde ikke all inklusive, for vi liker best å spise middag utenfor hotellet. Det er forskjellige temaer hver kveld tl mddag, mextex, kinesisk mat osv. Lollo og bernie show er helt supert for barna. Vi skal garantert tilbake :-)

Skrevet

høres bra ut! ja, vi har to barn, og jeg synts det ser fint ut der! vi kommer nok til å gå for dette, tror jeg:-)

Skrevet

høres bra ut! ja, vi har to barn, og jeg synts det ser fint ut der! vi kommer nok til å gå for dette, tror jeg:-)

Vi hadde i hvertfall en knall ferie. Eneste er racet om sengene ved bassenget på morgenen da, man må være tidlig ute for å få en god plass, men det kommer jo også an på hvor mange gjester som er der. Men det er rent og pent, fine store rom og veldig hyggelig personal som hjelper deg med alt det måtte være. Om jeg ikke tar feil så tror jeg også at ved hjemreise, så sjekker du inn bagasjen på hotellet så du slipper å drasse med deg bagasjen på flyplassen. Om du har tenkt til å klippe deg, så ikke gjør det på hotellet, samme pris som her hjemme og frisørene utenfor hotellet er både flinke og mye billigere. Stranden er kjempefin!

Skrevet

Vi hadde i hvertfall en knall ferie. Eneste er racet om sengene ved bassenget på morgenen da, man må være tidlig ute for å få en god plass, men det kommer jo også an på hvor mange gjester som er der. Men det er rent og pent, fine store rom og veldig hyggelig personal som hjelper deg med alt det måtte være. Om jeg ikke tar feil så tror jeg også at ved hjemreise, så sjekker du inn bagasjen på hotellet så du slipper å drasse med deg bagasjen på flyplassen. Om du har tenkt til å klippe deg, så ikke gjør det på hotellet, samme pris som her hjemme og frisørene utenfor hotellet er både flinke og mye billigere. Stranden er kjempefin!

takk for tips! frisør hadde jeg ikke tenkt på, men det var en god idé. vi er tidlig oppe, så det skal nok ikke by på problemer;) blir nok at vi reiser enten gfør eller etter vinterferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...