Gå til innhold

Burde det ikke gitt seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden lørdag hatt av og på med lammelse i ansiktet. Holder seg senior hele tiden en liten lammelse rundt munnviken. Var på legevakt på lørdag som mente lammelsene var pga stram nakkemuskulatur. Skrevet innlegg om dett for noen dager siden, og var det flere som hadde opplevd lignende.

Er ikke redd for slag men tenker at nervene i ansiktet må ha dårlig kontakt. Dere som har opplevd lignende- hvor lenge varer det?

Anonymous poster hash: ad9f1...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet følelsen i tre fingre pga musklespenninger i nakke. Jeg gikk til kiropraktor og fikk knekt på plass slik at nerven ikke var i klem lenger. Jeg hadde en veldig tafatt fastlege, men en venninne anbefalte meg å prøve da deg samme hadde skjedd med henne. Regner med at du har snakket med fastlegen din for å få noe muskelavslappende, henvisning til fysioterapeut og evt prøvd naprapat/manelterapeut/ massasje eller kiropraktor?

Anonymous poster hash: 585ef...a6c

Skrevet

Ville ringt fastlegen i dag om jeg var deg, hvelser, låsninger og stramme muskler kan selvfølgelig klemme på nervebaner, men jeg ville fått sjekket opp at det faktisk er det og ikke noe mer alvorlig.

Anonymous poster hash: 298a0...576
Skrevet

Reis til kiropraktor!

Anonymous poster hash: 50377...01a
Skrevet

Går til fysioterapeut og nevnte det for henne. Ble instruert i ulike øvelser. Kiropraktor tror jeg ikke vil borti meg akkurat nå- var i forrige uke innlagt på sykehuset pga lammelser og nedsatt kontroll over blære/ tarm. Påvist peroneusparese. Har en skiveutbuling nederst i ryggen.

Jeg får bare håpe det gir seg snart:)

Anonymous poster hash: ad9f1...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...