Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Var på do, og nedi doen lå det en diger slimklatt da jeg var ferdig. Har aldri sett noe så ekkelt... Hvit, brun og rød, og helt fast. Måtte rett og slett pirke i den med andre enden av en sminkekost. Den hadde klare skiller i fargene, brun og hvit avlang klump og en rød "hale". Æsj!!! Har i lengre tid slitt med underlivssmerter og venter på GU pga dette. Har også hormonspiral. Har også siden i går hatt litt småblødninger, men lite smerter. Noen som har opplevd noe liknende? Anonymous poster hash: d25d8...c49
Virginia. Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 (endret) Var på do, og nedi doen lå det en diger slimklatt da jeg var ferdig. Har aldri sett noe så ekkelt... Hvit, brun og rød, og helt fast. Måtte rett og slett pirke i den med andre enden av en sminkekost. Den hadde klare skiller i fargene, brun og hvit avlang klump og en rød "hale". Æsj!!! Har i lengre tid slitt med underlivssmerter og venter på GU pga dette. Har også hormonspiral. Har også siden i går hatt litt småblødninger, men lite smerter. Noen som har opplevd noe liknende? Anonymous poster hash: d25d8...c49 Du har ikke vært gravid? Endret 17. desember 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Var på do, og nedi doen lå det en diger slimklatt da jeg var ferdig. Har aldri sett noe så ekkelt... Hvit, brun og rød, og helt fast. Måtte rett og slett pirke i den med andre enden av en sminkekost. Den hadde klare skiller i fargene, brun og hvit avlang klump og en rød "hale". Æsj!!! Har i lengre tid slitt med underlivssmerter og venter på GU pga dette. Har også hormonspiral. Har også siden i går hatt litt småblødninger, men lite smerter. Noen som har opplevd noe liknende? Anonymous poster hash: d25d8...c49 Du har ikke vært gravid? Lite sannsynlig. Har hormonspiral og har heller ikke hatt noen symptomer. Underlivssmertene har jeg hatt i over ett år. Tror det er eggstokksmerter, så det kan kanskje være noe derfra?? Anonymous poster hash: d25d8...c49
Virginia. Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Var på do, og nedi doen lå det en diger slimklatt da jeg var ferdig. Har aldri sett noe så ekkelt... Hvit, brun og rød, og helt fast. Måtte rett og slett pirke i den med andre enden av en sminkekost. Den hadde klare skiller i fargene, brun og hvit avlang klump og en rød "hale". Æsj!!! Har i lengre tid slitt med underlivssmerter og venter på GU pga dette. Har også hormonspiral. Har også siden i går hatt litt småblødninger, men lite smerter. Noen som har opplevd noe liknende? Anonymous poster hash: d25d8...c49 Du har ikke vært gravid? Lite sannsynlig. Har hormonspiral og har heller ikke hatt noen symptomer. Underlivssmertene har jeg hatt i over ett år. Tror det er eggstokksmerter, så det kan kanskje være noe derfra?? Anonymous poster hash: d25d8...c49 Ingen prevensjonsmidler er 100% sikre. Jeg ville ha tatt en graviditetstest snarest mulig for å se om du har hatt hcg i urinen. Slik du beskriver det høres det enten ut som en spontanabort innen uke 10, eller som slimproppen som kommer ut ca. en uke før man føder. Men det kan naturligvis tenkes at det skyldes noe jeg ikke kjenner til også.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Har veldig liten tro på at det har vært en graviditet, men har en test liggende, så skal ta den i morgen tidlig så det iallfall er utelukket. Googlet meg fram til at det var en vevsbit fra livmoren Kjenner at det øker på litt med smerter nå. Skal gi deg beskjed etter den testen iallfall! Anonymous poster hash: d25d8...c49
Virginia. Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Har veldig liten tro på at det har vært en graviditet, men har en test liggende, så skal ta den i morgen tidlig så det iallfall er utelukket. Googlet meg fram til at det var en vevsbit fra livmoren Kjenner at det øker på litt med smerter nå. Skal gi deg beskjed etter den testen iallfall! Anonymous poster hash: d25d8...c49 Gjør gjerne det, skal krysse fingrene for deg! Er testen negativ, så håper jeg det ikke er så lenge til du har time til undersøkelse
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Har veldig liten tro på at det har vært en graviditet, men har en test liggende, så skal ta den i morgen tidlig så det iallfall er utelukket. Googlet meg fram til at det var en vevsbit fra livmoren Kjenner at det øker på litt med smerter nå. Skal gi deg beskjed etter den testen iallfall!Anonymous poster hash: d25d8...c49 Gjør gjerne det, skal krysse fingrene for deg! Er testen negativ, så håper jeg det ikke er så lenge til du har time til undersøkelse Som forventet så var den negativ Da er det bare å vente på undersøkelsen da Anonymous poster hash: d25d8...c49
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Synes det er rimelig uansvarlig om du har hatt underliv smerter i over 1 år uten å sjekke det. Lykke til! Anonymous poster hash: 0cae5...9f6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Synes det er rimelig uansvarlig om du har hatt underliv smerter i over 1 år uten å sjekke det. Lykke til! Anonymous poster hash: 0cae5...9f6 Jeg har da vært hos lege selvfølgelig. Han mente at det burde vi se an, og siden jeg ville ha hormonspiral hjalp det ofte på slike smerter. Celleprøve fin, regelmessig og normal mens. Så derfor har det tatt litt tid. Da smertene økte på for noen uker siden, ga jeg beskjed til legen som henviste meg videre. Uten at jeg egentlig trenger å forklare noe. Anonymous poster hash: d25d8...c49
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 17. desember 2014 #10 Skrevet 17. desember 2014 Jeg ville helt klart ringt legen i dag! Slikt skal ikke bare dette it av kroppen vel?!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #11 Skrevet 17. desember 2014 Jeg ville helt klart ringt legen i dag! Slikt skal ikke bare dette it av kroppen vel?! Ifølge Google så er det ikke veldig uvanlig visstnok. Så jeg skal heller nevne det på GU. Anonymous poster hash: d25d8...c49
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #12 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har hatt det samme som deg, hadde enorme smerter før "det" kom ut. Var heller ikke gravid, men har hatt smerter lenge og har egentlig menssmerter hele syklusen. Google meg frem til det samme som deg, har derfor ikke sjekket meg. Leste også at det kunne være endometriose. Anonymous poster hash: 00b55...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå