Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Nå har vi hatt en uke med snø, og på den uka har han slitt hull i rompa på både reimadressen sin og utebuksa si! Det går jo an å lappe, men jeg syns det er fryktelig synd! Han sier at de ikke har akebrett, slik at han sklir på rompa. Jeg skjønner jo st det er moro, men dersom han skal ødelegge klærne sine hver uke kommer jo dette til å bli dyrt! :-( Så hva gjør jeg/sier jeg? Han har slitt hull på dresser før, men ikke på bare noen dager!! Anonymous poster hash: 76814...1c7
Gjest Antarctica Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Hvorfor sender du ikke med ham et rompeakebrett, eller en 40x40 cm presenning i det minste?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Ja, kanskje det hadde vært løsningen. Får spørre han om de får lov til det. (Det kommer vel til å gå rimelig fort). Anonymous poster hash: 76814...1c7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Du kan jo ikke nekte barnet ditt å ake. Det en gang slik det er med unger. Bit heller tennene sammen og lapp klærne. Men du kan jo si til bandet at det ikke skal ake på hard is og der det er steiner. Jenta mi går siste året i barnehagen og hun har også slitt hull i dressen sin allerede. Det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg tenker at det er et tegn på aktive unger som koser seg ute :-) Anonymous poster hash: 4cdfd...c22
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Det er derfor man ikke kjøper dyre reima dresser til så store barn. Anonymous poster hash: 624c4...0ae
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Send med en søppelsekk til å ake på. Anonymous poster hash: a7233...8e3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Vei, jeg sa faktisk til 8-åringen i dag at aking var uaktuelt etter at hun kom hjem med bukse nr. 2 som er ødelagt på to uker. Her er det ikke elnger snø - bare blank is og steiner/grus. På sfo får de ikke lov til å ake på hverken akebrett, matter eller poser fordi det går for fort på isen. men de får lov til å ta rennafart og hive seg ut en og en i den blankpolerte bakken med filt ag brust/striner stikkende opp!! Uten at jeg helt kan skjønne den logikken. Og da jeg spurte den SFO-ansatte på jobb i går så greide heller ikke hun og komme med en god forklaring på dette utenom denne "steinene i bakken kunne ødelegge mattene hvis de brukde te ite på isen nå, og det kunne bli for dyrt siden de ikke hadde dår til å hverken reparere de eller kjøpe nye"..... Jepp......men ødelagte klær er altså helt greit!! Anonymous poster hash: cbbac...310
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 På skolen her har de akebrett, matter og rumpeakebrett som blir tatt frem når snøen kommer. De kan også ta med seg rattkjelke om de vil det! Ingen ødelagte klær og fornøyde barn som får kose seg i akebakken! Anonymous poster hash: 53fdb...494
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Kjøp Trolldress!! Den tåler aking på is/grus også Har kjøpt et utall dresser til sønnen min, i mange prisklasser og merker, hull i ALT! Kjøpte Trolldress - NULL HULL!! Hadde samme dress i TO ÅR (nesten tre)!! Anonymous poster hash: ca256...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå