Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Vibrator eller ikke? Aner virkelig ikke, vet bare at mannen tenner veldig på en finger baki der så tror et leketøy hadde gjort seg. Men et hav å velge mellom der ute.. Noen tips? Anonymous poster hash: 0d177...746
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Kan du ikke bare bruke en potet? Anonymous poster hash: 0e44a...b5e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Kan du ikke bare bruke en potet? Anonymous poster hash: 0e44a...b5e Hah, nå lo jeg høyt! Anonymous poster hash: d456f...33a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Det gjør min mann også. Vi har en buttplugg. Han var litt skeptisk når jeg kom med den, men nå elsker han den. Den er formet slik at når den er på plass så faller den ikke ut. Så den sitter på plass hele tiden og mens vi holder på så er det nok at jeg bare maserer litt på den. Den pluggen har virkelig løftet sexlivet vårt. Anonymous poster hash: 529b8...082
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Det gjør min mann også. Vi har en buttplugg. Han var litt skeptisk når jeg kom med den, men nå elsker han den. Den er formet slik at når den er på plass så faller den ikke ut. Så den sitter på plass hele tiden og mens vi holder på så er det nok at jeg bare maserer litt på den. Den pluggen har virkelig løftet sexlivet vårt. Anonymous poster hash: 529b8...082 Vi kjøpte en for et år siden for mannen er så nysgjerrig men vi har enda ikke prøvd den. Jeg må innrømme at jeg er litt "redd". Bare tanken å sette den inn der og fortsette sexen uten å vaske hendene freaker meg litt ut også. Men kan du si litt om hvordan dere gjør dette i praksis? Er den inne der under hele akten og bytter stillinger med den inni? Hvordan ligger han når du/dere setter den inn? Skjønner jeg må manne meg opp og prøve en dag snart.. Anonymous poster hash: 1f0ff...265
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Det gjør min mann også. Vi har en buttplugg. Han var litt skeptisk når jeg kom med den, men nå elsker han den. Den er formet slik at når den er på plass så faller den ikke ut. Så den sitter på plass hele tiden og mens vi holder på så er det nok at jeg bare maserer litt på den. Den pluggen har virkelig løftet sexlivet vårt. Anonymous poster hash: 529b8...082 Hvilken butplugg da? Det er ikke sånn at den fyker ut i all fart når han holder på...sånn som jeg ser for meg? Anonymous poster hash: 0d177...746
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Kan du ikke bare bruke en potet? Anonymous poster hash: 0e44a...b5e Thihi, mulig det går an men er redd den skal forvinne helt inni der Anonymous poster hash: 0d177...746
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Det gjør min mann også. Vi har en buttplugg. Han var litt skeptisk når jeg kom med den, men nå elsker han den. Den er formet slik at når den er på plass så faller den ikke ut. Så den sitter på plass hele tiden og mens vi holder på så er det nok at jeg bare maserer litt på den. Den pluggen har virkelig løftet sexlivet vårt. Anonymous poster hash: 529b8...082 Vi kjøpte en for et år siden for mannen er så nysgjerrig men vi har enda ikke prøvd den. Jeg må innrømme at jeg er litt "redd". Bare tanken å sette den inn der og fortsette sexen uten å vaske hendene freaker meg litt ut også. Men kan du si litt om hvordan dere gjør dette i praksis? Er den inne der under hele akten og bytter stillinger med den inni? Hvordan ligger han når du/dere setter den inn? Skjønner jeg må manne meg opp og prøve en dag snart.. Anonymous poster hash: 1f0ff...265 Vi gjør det på forskjellig måter. Ofte ligger han på magen og jeg begynner med å gi han en ryggmasajse. Det ene fører til det andre og da er det bare til å ha litt olje på selve pluggen, da er det bare å sette den mot hullet, dytte litt bestemt på den, slippe litt opp, dytte inn på ny, så plutselig smetter den på plass. Putter ingen fingrer inn eller noe slikt, så føler meg ikke skitten. Pluggen blir på plass hele økten. Han må selv fjerne den. Anonymous poster hash: 529b8...082
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Æsj æsj æsj æsj! Vet dere virkelig ikke hva det hullet der er til for?! Anonymous poster hash: 077b6...6fd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #10 Skrevet 17. desember 2014 Æsj æsj æsj æsj! Vet dere virkelig ikke hva det hullet der er til for?! Anonymous poster hash: 077b6...6fd Ja, det er jo der blomstene og parfymen kommer ut Anonymous poster hash: fcbfb...aa7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #11 Skrevet 17. desember 2014 Kan du ikke bare bruke en potet? Anonymous poster hash: 0e44a...b5e Thihi, mulig det går an men er redd den skal forvinne helt inni der Anonymous poster hash: 0d177...746 Jeg vil tro han driter den ut igjen. Anonymous poster hash: 0e44a...b5e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #12 Skrevet 17. desember 2014 Sier også æsj. Og finner det lite hot tanken på å la en mann knulle meg med noe oppi rumpa samtidig. Litt femi... Anonymous poster hash: c68a9...689
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #13 Skrevet 17. desember 2014 Sier også æsj. Og finner det lite hot tanken på å la en mann knulle meg med noe oppi rumpa samtidig. Litt femi... Anonymous poster hash: c68a9...689 Neida, bare prøv det du så forandrer du nok mening. Mannen min blir større og hardere med noe inn baki:) Anonymous poster hash: 0d177...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå