Gå til innhold

Flere som kjenner fantomspark??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent det ofte i det siste. Ligner veldig på babyspark/bevegelser. Og jeg er ikke gravid. 100% sikker. Jeg prøver iherdig på å bli det, men bare neg tester, og hadde også innvendig ul og sjekk av egglederne for 3 mnd siden, så jeg er 100% sikker på at jeg ikke er gravid. 

 

 

Likevell, så utrolig ekkelt. 

 

Sjønner jo at det må være luft av no slag, men har aldri hatt dette tidligere. Kanskje kroppen vil trøste meg med å late som jeg er gravid.. haha

 

 

Flere med fantomspark???



Anonymous poster hash: 56ebc...c49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har eg kjent flere ganger i årenes løp. De er 9 år siden sist jeg var gravid, og har aldri hatt planer om flere. Dette er veldig vanlig!

 

Anonymous poster hash: 69443...07f

Skrevet

Jada, masser av fantomspark! Måtte teste en gang for det var heftig i en periode :P Men neida, ingen baby! 



Anonymous poster hash: d6788...d89
Skrevet

Etter hvert eneste matinntak her...

 

Anonymous poster hash: b2b49...36d

Skrevet

Å jada. De kommer og går. 2 år siden siste fødsel.

Skrevet

Hadde det slik lenge husker jeg, men det var tydelig fordøyelsesproblemer. Kunne faktisk se magen bulke seg enkelte dager- men det er minst tre år siden sist nå, og det er enda ingen baby som har kommet ;).

Skrevet

Takk, godt å se at vi er flere. Føler seg mere normal da:)

 

Hodet mitt begynner å fantasere om kreft vet du. Men skal få bort de fantasiene nå.

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 56ebc...c49

Skrevet

Ja jeg hadde, og var 100% sikker på at jeg ikke var gravid....men joda! ;-)

Nå har jeg en nydelig prinsesse på 4 år!

 

Anonymous poster hash: 07507...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...