Gå til innhold

Brun mensen/utflod ;-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 99% sikker på at jeg IKKE er gravid, bruker p-piller !

Har hatt siden uken før forventet mens brun utflod som noen gang er lys brun andre ganger veldig mørk. Noen ganger mye og andre ganger bare litt på papiret .

Dette har vart nå i ca 4 uker -trodde det var mensen som kom for tidlig for første dagen var det rødt friskt blod men etterpå kun brunt . Har hatt det av og på annahver /tredjehver dag!

Var hos gynekolog for halvannen mnd siden og testa meg for alt så jeg har ikke kjønnssykdommer . Har til tider murringer som ved mensen, og har hatt det i alle 4 ukene. Noen ganger er jeg kvalm uten at det behøver å være noen sammenheng.

Noen som har vært borti lignende? Bør jeg be om en ny legitime allerede eller er det hormoner som tuller med meg kanskje ?! Synes bare det drøyer veldig nå:) ekkelt og når jeg aldri vet når det er "grums" der nede så kvier meg for å ha sex..

Anonymous poster hash: 085c4...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en test jeg. Jeg har selv blitt gravid på p-piller. Fant det ut på grunn av brun utflod i tide og utide :P

Det kan også være hormonkrøll. Har vært borti noe lignende selv, men ikke så lenge som du. 
Du bør oppsøke lege!

Anonymous poster hash: 43865...fc8
Skrevet

Nei!! Ikke si det !! Men tror jeg ville merka det på andre måter isåfall da asså??!

Men får ringe legen iallfall -hvis det er lenge å ha hormonkrøll ! :)

HI

Anonymous poster hash: 085c4...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...