Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 ? Hvorfor? Anonymous poster hash: ffbb0...419
Mandala Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Håper da virkelig de har gjort det. Det trengs neppe å presiseres hvorfor, så fremt du leste noe som helst i den tråden.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Ja de gjorde det. Jeg leste hele tråden, og skjønner ikke hvorfor. Kan moderator gi en grunn? Anonymous poster hash: 3032a...039
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Ja de gjorde det. Jeg leste hele tråden, og skjønner ikke hvorfor. Kan moderator gi en grunn? Anonymous poster hash: 3032a...039 Brukeren som var nevnt deltok jo selv i diskusjonen (helt til hun fik spesifikk spørsmål om hva hun hadde fått og det ble uenigheter med noen som hadde gitt) så kan ikke være pga outing av bruker (dessuten slettet hun seg jo). Har egentlig bare flere spørsmål etter den tråden. Kanskje moderator kan bekrefte at de har fått melding om drapstrusler via pm her inne? Det har jeg vanskelig for å tro at noen har sendt. Anonymous poster hash: 2798e...978
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Jeg forstår heller ikke hvorfor tråden ble slettet Anonymous poster hash: 1fd93...580
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Ja de gjorde det. Jeg leste hele tråden, og skjønner ikke hvorfor. Kan moderator gi en grunn? Anonymous poster hash: 3032a...039 Brukeren som var nevnt deltok jo selv i diskusjonen (helt til hun fik spesifikk spørsmål om hva hun hadde fått og det ble uenigheter med noen som hadde gitt) så kan ikke være pga outing av bruker (dessuten slettet hun seg jo). Har egentlig bare flere spørsmål etter den tråden. Kanskje moderator kan bekrefte at de har fått melding om drapstrusler via pm her inne? Det har jeg vanskelig for å tro at noen har sendt. Anonymous poster hash: 2798e...978 Hæ? Deltok hun? Leste tråden etter at hun sletta seg. Inntil da så jeg ingen innlegg fra henne. Drapstrusler??!? Anonymous poster hash: 51214...388
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Ja de gjorde det. Jeg leste hele tråden, og skjønner ikke hvorfor. Kan moderator gi en grunn? Anonymous poster hash: 3032a...039 Brukeren som var nevnt deltok jo selv i diskusjonen (helt til hun fik spesifikk spørsmål om hva hun hadde fått og det ble uenigheter med noen som hadde gitt) så kan ikke være pga outing av bruker (dessuten slettet hun seg jo). Har egentlig bare flere spørsmål etter den tråden. Kanskje moderator kan bekrefte at de har fått melding om drapstrusler via pm her inne? Det har jeg vanskelig for å tro at noen har sendt. Anonymous poster hash: 2798e...978 Hæ? Deltok hun? Leste tråden etter at hun sletta seg. Inntil da så jeg ingen innlegg fra henne. Drapstrusler??!? Anonymous poster hash: 51214...388 Det var i hvertfall en anonym, som svarte som om det skulle være den personen Anonymous poster hash: 1fd93...580
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Ja de gjorde det. Jeg leste hele tråden, og skjønner ikke hvorfor. Kan moderator gi en grunn? Anonymous poster hash: 3032a...039 Brukeren som var nevnt deltok jo selv i diskusjonen (helt til hun fik spesifikk spørsmål om hva hun hadde fått og det ble uenigheter med noen som hadde gitt) så kan ikke være pga outing av bruker (dessuten slettet hun seg jo). Har egentlig bare flere spørsmål etter den tråden. Kanskje moderator kan bekrefte at de har fått melding om drapstrusler via pm her inne? Det har jeg vanskelig for å tro at noen har sendt. Anonymous poster hash: 2798e...978 Hæ? Deltok hun? Leste tråden etter at hun sletta seg. Inntil da så jeg ingen innlegg fra henne. Drapstrusler??!? Anonymous poster hash: 51214...388 Hun kom tilbake (anonymt) for å si at hun slettet seg pga drapstrusler på pm. Hun svarte på noe (mest støtteerklæringer) og forsvant etterhvert. Litt etterpå ble tråden slettet. Hun skrev også et innlegg med sitt nye nick men tror det var en glipp da det ble slettet umiddelbart. Hun hevder at hun ikke har mottatt de 2500kr biltyven hevder og ha gitt. På spørsmål om hva hun egentlig har mottatt svarte hun ikke... Så forsvant tråden... Anonymous poster hash: 2798e...978
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Tråden er rappotert. Håper moderator kan slette denne før det eskalerer igjen.. Anonymous poster hash: a9060...c35
skjotta Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Jeg hadde 26 meldinger på tråden i løpet av en time eller så, men når jeg prøvde å lese hva meldingene var for var tråden borte. På den ene siden er jeg kjempenysgjerrig på hva som skjedde, på den andre siden er jeg glad den er borte. Unødvendig og ekkel heksejakt.
Gjest Sommerfuggel Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Hei! Ja, det stemmer at tråden ble slettet. Grunnen var at den spant helt ut av kontroll, masse spekulasjoner og uthenging av en bruker osv. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Dårlig unnskyldning.. Anonymous poster hash: 3032a...039
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #13 Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde 26 meldinger på tråden i løpet av en time eller så, men når jeg prøvde å lese hva meldingene var for var tråden borte. På den ene siden er jeg kjempenysgjerrig på hva som skjedde, på den andre siden er jeg glad den er borte. Unødvendig og ekkel heksejakt. Så ille kan det ikke ha vært, siden hun allerede her her inne igjen med nytt nick Anonymous poster hash: 1fd93...580
Mia_73 Skrevet 17. desember 2014 #14 Skrevet 17. desember 2014 Dårlig unnskyldning.. Anonymous poster hash: 3032a...039 Enig. Hun hang seg selv ute i ukesvis, mange her som trodde på henne og faktisk ga gaver, og nå skal det dekkes over fordi hun ble hengt ut? Hallo? Det klarte hun fint selv.
Marriet Skrevet 17. desember 2014 #15 Skrevet 17. desember 2014 Dårlig unnskyldning..Anonymous poster hash: 3032a...039 Enig. Hun hang seg selv ute i ukesvis, mange her som trodde på henne og faktisk ga gaver, og nå skal det dekkes over fordi hun ble hengt ut? Hallo? Det klarte hun fint selv. Og hvem er du, som sitter på fakta ingen andre gjør?
Jippipippi Skrevet 17. desember 2014 #16 Skrevet 17. desember 2014 Jeg tror faktisk dere blander sammen to brukere! Brukeren som ble hengt ut er ikke den eneste i bergensområdet som har mottatt gaver. Hva om en uføretrygdet aleneforsørger får gaver fra 2-3 personer. Gjør det virkelig så mye? Forstår ikke at det er noen verdenskrise! Hvis dere er livredd for at noen "snylter" så ikke gi gaver, mat eller penger til de. En trenger ikke leve på nudler og havregryn for å spørre om hjelp i Norge.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #17 Skrevet 17. desember 2014 Hun har mottatt mer enn nok, det er helt sikkert. Anonymous poster hash: e3727...f00
Klarer selv! Skrevet 17. desember 2014 #18 Skrevet 17. desember 2014 Hva er det som skjer her inne? I fjor var det halshogge av en bruker pga at hun fikk julegaver av flere, og det endte med at hun slettet seg. Og i år skjer det samme, hva er det slags juleånd vi har her inne? Hvis noen som er fattige får julegaver ol av folk så må jo det bare være bra. Er ikke noe av julens budskap nestekjærlighet og raushet? Ifjor gav jeg både til hun som slettet seg i fjor, hun som slettet seg i år og flere andre, og kunnskapen om at de fikk av flere enn meg synes jeg bare er bra. Disse hets trådene som var både i fjor, og i år er jo bare til å grine av! Hvis du ikke tåler at en bruker får flere julegaver så la være å gi, men ikke sett deg på din høye hest og kritiser dem fordi de mottar av flere. Alle har et valg om å sende eller ikke!
Mia_73 Skrevet 17. desember 2014 #19 Skrevet 17. desember 2014 Alle har et valg om å sende eller ikke! Det er ikke det det dreier seg om. Poenget er at brukeren fremdeles klagde på dårlig råd og hvor ille julen blir for barnet ETTER hun allerede hadde mottatt gaver/penger fra snille og engasjerte brukere. Det er dårlig gjort og dessverre fører slike tilfeller at folk har mindre lyst å gi senere. Jeg kan glatt tro at nevnte bruker faktisk har dårlig råd, men da slutter man å klage når man har fått hjelp.
Sint naken biltyv Skrevet 17. desember 2014 #20 Skrevet 17. desember 2014 Alle har et valg om å sende eller ikke! Det er ikke det det dreier seg om. Poenget er at brukeren fremdeles klagde på dårlig råd og hvor ille julen blir for barnet ETTER hun allerede hadde mottatt gaver/penger fra snille og engasjerte brukere. Det er dårlig gjort og dessverre fører slike tilfeller at folk har mindre lyst å gi senere. Jeg kan glatt tro at nevnte bruker faktisk har dårlig råd, men da slutter man å klage når man har fått hjelp. Enig!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #21 Skrevet 17. desember 2014 Dette skjer hver eneste jul... Anonymous poster hash: 645c5...38e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #22 Skrevet 17. desember 2014 Alle har et valg om å sende eller ikke! Det er ikke det det dreier seg om. Poenget er at brukeren fremdeles klagde på dårlig råd og hvor ille julen blir for barnet ETTER hun allerede hadde mottatt gaver/penger fra snille og engasjerte brukere. Det er dårlig gjort og dessverre fører slike tilfeller at folk har mindre lyst å gi senere. Jeg kan glatt tro at nevnte bruker faktisk har dårlig råd, men da slutter man å klage når man har fått hjelp. Klagde hun da? Jeg har lest utelukkende positive innlegg fra henne. Hun virker veldig udmyk. Anonymous poster hash: 35477...4ed
Gjest Sommerfuggel Skrevet 17. desember 2014 #23 Skrevet 17. desember 2014 Den forrige tråden ble slettet blant annet fordi vi ikke ønsker diskusjon av andre brukere, nå tar denne tråden samme retning, og vil derfor bli låst. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
Anbefalte innlegg