Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Har en 4 åring som har hosta i lange tider nå, men er helt frisk ellers. Selv ser jeg ikke helt behovet for å dra til legen når almentilstanden er fin. Men virker som barnehagen mener han må til legen. På fredag prata ho ene assistenten om stille lungebetennelse, og mente at han da ville hoste med ikke være syk ellers. Og i dag var det ei annen assistent som sa at ho hadde vært syk med kikhoste nå og mente jeg burde ta han til legen og si at det har vært kikhoste i barnehagen. Synes liksom han hoster så voldsomt mye heller. Anonymous poster hash: 545f1...adc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Hoste som ikke gir seg? Ja, jeg har selv gått til legen for det. Anonymous poster hash: 74790...bdc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Ja, så lenge et barn går meg hoste over 20 dager bør lege oppsøkes. Om en bare for å utelukke ting. Anonymous poster hash: dee3c...e60
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Slitsomt å gå å hoste da, hadde tatt en sjekk. Å barnehagen ser jo barnet mye og har litt å bidra med, positivt de engasjerer seg. Anonymous poster hash: cf2a9...e13
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Om barnehageansatte anbefaler det så hadde jeg dratt til legen uansett. Var til legen en gang med min gutt da han hadde hostet lenge men god allmenntilstand. Da var det kikhoste, men fikk ingen behandling siden det var gått så lang tid. Men greit å få vite hva det var uansett. Anonymous poster hash: 1620a...be1
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Da blir det å bestille en legetime til i morgen. Var bare så i tvil siden formen ellers er bra, vil jo ikke virke helt hysterisk heller HI Anonymous poster hash: 545f1...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå