Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Noen som har vært eller er sammen en? Hva er trekkene? Anonymous poster hash: fb691...ae9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Jeg var sammen med en. Ikke still diagnosen selv, det må det en profesjonell til. Anonymous poster hash: aa41e...063
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Hvordan få det til? Anonymous poster hash: fb691...ae9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Tror jeg har det.... litt usikker.... Han var en del eldre enn meg. Veldig hyggelig i starten. Kjøpte alltid god mat til oss og var en skikkelig gentleman. Etterhvert ble det mer og mer små ting. Han fant mine svake punkter og brukte de, for eksempel slet jeg med litt spiseforstyrrelser som begynte å bli bedre, og om vi hadde godteri kunne han finne på å si ting som "pass på at du ikke spiser mer sjokolade nå, vi vil jo ikke at du skal bli feit" osv. Gikk så langt at han en dag bandt meg fast i senga med øyebind og slapp inn to stk (tror jeg) som hadde sex med meg mot min vilje. Dette tok han bilder av også som ble hyppig brukt mot meg etterpå. Når mennene var ferdige og hadde dratt fikk jeg beskjed om å kle på meg og lufte hunden hans, så kunne jeg få se en film etterpå..... Anonymous poster hash: 9a34e...9fe
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Som medisinsk begrep er psykopat utdatert. Om du googler "antisosial personlighetsforstyrrelse" vil du finne karakteristika for det man tidligere omtalte som psykopat. Mange av trekkene er i midlertid grader av normalvarianter. Du kan ikke diagnostisere folk uten dypere kunnskap om feltet. Anonymous poster hash: 20c24...539
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Les rune fardals om narsissisme.. Strekt og meget oppklarende. Helt for jævli å ha vært borti en slik, attpåtil ha barn med.. Anonymous poster hash: d9d06...c04
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Jeg mente selvfølgelig google Rune Fardal. Anonymous poster hash: d9d06...c04
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Kan umulig være noe annet han eksen min,3 barn sammen Anonymous poster hash: fb691...ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå