Gå til innhold

Ikke noe liv i magen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig på at jeg ikke kan huske å ha kjent noe liv i magen i dag. Er i uke 21, har kjent liv fra uke 16. Har vært en hektisk dag (vanligvis sitter jeg mye stille), kan være at jeg bare ikke har lagt merke til bevegelsene i dag eller at jeg har glemt det, babyen er jo ikke så stor enda. Har tatt meg en julekake og et glass kaldt vann for å se om det blir noe liv (istedefor saft som jeg har hørt blitt anbefalt). Kan jo se det an om det blir noe liv før jeg legger meg (snart) eller i morgen. Vil ikke være hysterisk heller, og skulle det være noe så er der vel strengt tatt ikke noe å gjøre babyen er levedyktig utenfor magen uansett?

Anonymous poster hash: 1db67...aa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom plutselig på at jeg ikke kan huske å ha kjent noe liv i magen i dag. Er i uke 21, har kjent liv fra uke 16. Har vært en hektisk dag (vanligvis sitter jeg mye stille), kan være at jeg bare ikke har lagt merke til bevegelsene i dag eller at jeg har glemt det, babyen er jo ikke så stor enda. Har tatt meg en julekake og et glass kaldt vann for å se om det blir noe liv (istedefor saft som jeg har hørt blitt anbefalt). Kan jo se det an om det blir noe liv før jeg legger meg (snart) eller i morgen. Vil ikke være hysterisk heller, og skulle det være noe så er der vel strengt tatt ikke noe å gjøre babyen er levedyktig utenfor magen uansett?Anonymous poster hash: 1db67...aa8

Gjøre FØR babyen er levedyktig, skulle det stå. Ordet FØR forsvant.

Skrevet

Spis noe søtt, det er derfor de anbefaler saft. Sukker vekker opp babyen. Og sett deg ned eller legg deg, så får du kjent bedre etter.

Anonymous poster hash: 0dd78...fd6

Skrevet

Spis noe søtt, det er derfor de anbefaler saft. Sukker vekker opp babyen. Og sett deg ned eller legg deg, så får du kjent bedre etter.Anonymous poster hash: 0dd78...fd6

Har gjort det nå :-) ligger på sofaen siste halvtimen og kjent etter. Syntes jeg kjenne noen bevegelser i stad, mot blæra, selv om jeg vanligvis kjenner de sterkere og mer utenpå magen. Men kan jo bli mer utover kvelden, regner egentlig med at alt står bra til. HI

Skrevet

Hvis babyen har snudd seg og sparker innover i magen så kjennes det ikke så godt :)

Anonymous poster hash: 0dd78...fd6

Skrevet

Kjente plutselig en hel del liv nå, hvis den sparket inn mot ryggen så har den snudd seg nå iallfall, så alt bare bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...