Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Jeg hater hår der nede. Til vanlig så bruker jeg en egen barbermaskin da jeg ikke klarer og høvle med barberblad. Det klør og blir utrolig sårt og nuppete i huden og klør noe sinnssykt.. Men nå er maskinen min ødelagt da den har blitt gammel og den nye jeg har bestilt har ikke kommet frem enda. Jeg skal besøke kjærsten i morgen og må få gjort noe med urskogen som har blitt.. Men er det noen som har noen tips på hva man kan smøre på etter på for å unngå sårhet og den ekstreme kløen som kommer for å ikke se ut som om man har fått døds utslett der nede?? Anonymous poster hash: c1a5f...0e9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Bestill deg time til brasiliansk. Det er fantastisk, gjør litt vondt første gang, men har du begynt blir du hekta! Anonymous poster hash: 69d51...30d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Hårfjerningskrem Anonymous poster hash: 428f9...752
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Hva slags maskin har du bestilt da? Anonymous poster hash: 74ab5...a53
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Jeg barberer med engangshøvel mens jeg dusjer, har bare varmt vann, ikke noe krem. Jeg blir aldri sår eller nuppete, men det er kanskje fordi jeg barberer glatt hver 3 dag. Anonymous poster hash: 2c824...f7b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Må si meg eni i voks! Er hekta selv. Aldri mer kløe, nupper, svie, rødhet, og hår som stikker! Utrolig lettvint! Var i dag faktisk! Anonymous poster hash: 6ff0a...600
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Ok ja voksing er jo en ide hadde jeg bare klart og kle av meg foran fremmede. Blir ikke plaget med maskin derfor jeg bruker dette. Jeg får bare prøve og komme over den ekstreme sjenertheten. Får bli høvel denne gangen og se neste gang. Men er det noe jeg kan smøre på i etterkant som gjør at det kanskje ikke klær like forferdelig? Anonymous poster hash: c1a5f...0e9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Oj, man kan ikke ta en brasillian samme dag som sex!!! Anonymous poster hash: 22d85...e74
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Jeg blir veldig nuppete om jeg bare barberer med høvel uten å dusje. Men om jeg vasker meg med intiimsåpe og barberer i dusjen er det ikke noe problem Anonymous poster hash: 4ba49...b3d
Gemini77 Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Ok ja voksing er jo en ide hadde jeg bare klart og kle av meg foran fremmede. Blir ikke plaget med maskin derfor jeg bruker dette. Jeg får bare prøve og komme over den ekstreme sjenertheten. Får bli høvel denne gangen og se neste gang. Men er det noe jeg kan smøre på i etterkant som gjør at det kanskje ikke klær like forferdelig? Anonymous poster hash: c1a5f...0e9 Jeg vokser selv nå så det er jo et alternativ. Men kanskje ikke første gang før du vet hvordan det føles.
skjotta Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Etter barbering med høvel bør du skrubbe området godt daglig. Nuppene er hår som skal gjennom huden og ved å skrubbe åpner du og slipper hårene gjennom. Hjelper i hvertfall meg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 hadde aldri tort å bestil en brasilliansk en gang. Flaut! Jeg bruker viit sin krem (pass på skjeden), synes den er super om du har noen mm med hår. Ellers intimvask og høvel Anonymous poster hash: 2b756...0b7
Nodisc Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Baby olje:p ei venninne av meg bruker zink salve
Hønemor30 Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Etter barbering med høvel bør du skrubbe området godt daglig. Nuppene er hår som skal gjennom huden og ved å skrubbe åpner du og slipper hårene gjennom. Hjelper i hvertfall meg. Hva skrubber man med?
Stolt mamma til småtroll Skrevet 16. desember 2014 #15 Skrevet 16. desember 2014 Babyolje funker kjempebra !
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #16 Skrevet 16. desember 2014 Før jeg begynte med voks, så barberte jeg og etterpå brukte jeg deodorant på det nybarberte området. Høres rart ut, men det funker! (Sterilan aloe vera) Anonymous poster hash: d87c0...548
Gidder ikke! Skrevet 16. desember 2014 #17 Skrevet 16. desember 2014 Lukk porene med kaldt vann når du er ferdig! Aldri barber mot hårene. Jeg har kjøpt en "antibac" for intimbarbering til å smøre på etterpå, klarer bare ikke å huske hvor jeg kjøpte den. Grunnen til at det blir irritert etterpå er pga bakterier, så om du lukker porene med kaldt vann ihvertfall hjelper det mye. Fader at jeg ikke husker hvor jeg kjøpte den gelé'n da. Sorry 😄 Jeg pleier forresten å bruke barberskum på tørr hud før jeg går i dusjen, det synes jeg funker best.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #18 Skrevet 16. desember 2014 Alltid barber deg etter/under dusj eller et bad. Viktig å varme/myke opp området. Ikke barber mot hårene. Et tips jeg fikk av en eks. og har funket her. Anonymous poster hash: ce9c7...309
skjotta Skrevet 16. desember 2014 #19 Skrevet 16. desember 2014 Etter barbering med høvel bør du skrubbe området godt daglig. Nuppene er hår som skal gjennom huden og ved å skrubbe åpner du og slipper hårene gjennom. Hjelper i hvertfall meg. Hva skrubber man med? Jeg har sånn en "skrubbehanske"... smører også med babyolje som noen andre nevner over her.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #20 Skrevet 17. desember 2014 Ja nå har jeg brukt høvel og brukte de tipsa jeg fikk.. Ikke vært plagsomt enda så håper det holder seg slik =) Takk hi Anonymous poster hash: c1a5f...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå