Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Mannen og jeg har hatt mannens kamerat sikkert 10 ganger på middag i år. Veldig koselig da jeg liker å kunne tilby mat til gjestene. Denne kompisen er veldig hyggelig. Han har lav inntekt da han gmhar vært på NAV siden han ble myndig, økonomien er derfor ikke god men heller ikke dårlig egentlig. Han kjøper ofte mye "dritt" han ikke trenger, duppedingser som lyser, dyr elektronikk som han selger neste måned osv. Ting havner ofte på avbetaling av denne luksusen han unner seg. Over til det sære. . Kameraten kom hit en kveld og hadde med seg en pizza. Han spurte om å få låne ovnen å varme den. Helt greit. Mannen spør om han kan få en bit da sier kompisen "nei jeg hadde jo med meg den fordi jeg var sulten". Er det bare meg eller er det litt frekt og sært å ikke kunne spandere bort ett eneste pizzastykke? Hvertfall når han pleier å spise her og blir tilbudt både mat og drikke hver gang han er innom. Skjønner han ikke er rik, men tenker også når han kjøper all mulig annen dritt kan han jo avse litt mat han også. Mistet egentlig lysten på å være hyggelig når han er så gjerrig. Anonymous poster hash: aba01...4ce
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Veldig sært, uhøflig og frekt i tillegg. Anonymous poster hash: 70004...def
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Hehe... For en type! Litt enkel i toppen kanskje ? Anonymous poster hash: fc538...315
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Det er frekt, sært, gjerrig og merkelig. Anonymous poster hash: afd3d...8c5
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Syns ikke du overreagerte her. Har bør være litt mer ydmyk og selvsagt si "ja" når mannen din spurte om et stykke! Hadde vært skeptisk til å fóre han på en stund. Han lever tydeligvis godt på andre!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Du har ikke Med mat hjem til noen hvis du ikke skal dele.. Anonymous poster hash: 6c33a...2dc
Gjest Antarctica Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Han har vel misligholdt strømregninga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå