Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Mine to er det 2 år mellom. De går begge i småskolen nå. Helt siden de var små og enda kranglet de veldig mye, de er veldig opptatt av å få like ting, de er til tider sykelig sjalu på hverandre og konkurrerer om alt. Det er så ille at besteforeldre gjerne ikke orker ha begge 2 samtidig på overnatting/besøk. Dette er vannvittig slitsomt for meg. De kjemper om alt enten det er ting, oppmerksomhet eller annet.... Vi kan ikke være innendørs uten planer en dag da de krangler, trodde dette skulle bli bedre i skolealder, men den gang ei. Er så utrolig sliten, føler jeg aldri kommer ut av "småbarns krangle perioden". De må aktiviseres hele tiden hvis ikke krangler de. Har ikke fått noe negative tilbakemeldinger fra SFO og der tror jeg de er med sine egne venner, men hjemme eller på besøk hos spesielt nære slektninger krangler de om alt. Anonymous poster hash: 48892...a56
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Samme her, også 2 år mellom guta mine. Anonymous poster hash: cbdab...f0a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Har d samme her. Snart 6 - snart 4 - snart 2 år. De eldste krangler mest. Blir veldig overgitt. Men jeg ser jo at de er veldig avhengig av hverandre og kan leke godt sammen også. Virker som de fungerer bra i b.hagen sammen. Anonymous poster hash: eac85...68e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 samme her. Har 3 tette, 3,5 år mellom eldste og yngste. De krangler konstant Anonymous poster hash: 39ca4...f02
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Godt å høre at vi er flere med tette kranglete småtroll;) Her er de også avhengige av hverandre, og om de er i fra hverandre så kan de finne på å pakke inn leker de vil gi til den andre osv, ++..så tar det vel 10 minutter etter de har truffet hverandre før de krangler igjen... HI Anonymous poster hash: 48892...a56
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Kast dem ut hver bidige gang de krangler og ikke slipp dem inn før de har gitt seg. Uansett vær og vind. Til slutt vil de bli lei og skjerpe seg. Anonymous poster hash: 86a9d...c5b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Ja, her også, 2,5 år mellom dem. De krangler masse, veldig konkurranse og sjalusi mellom dem, men de er også veldig glad i hverandre. De er 4 og 6 år nå. Anonymous poster hash: ede2c...796
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Mine kusiner kunne ikke være alene i samme rom som småbarn, da gikk de til angrep på hverandre. Det gikk over til voldsomme krangler i tenårene. De fant hverandre først i 20-årene, etter at moren dødde. De har 2 år mellom seg. Har et annet sett med kusiner med 2-års forskjell der det gikk motsatt vei, de var gode venninner som barn og gikk gradvis fra hverandre i tenårene. Når er de unge voksne og avstanden er blitt rimelig stort. Anonymous poster hash: ef1ae...645
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Kast dem ut hver bidige gang de krangler og ikke slipp dem inn før de har gitt seg. Uansett vær og vind. Til slutt vil de bli lei og skjerpe seg. Anonymous poster hash: 86a9d...c5b Min elsker å være ute, så det ville blitt en belønning Anonymous poster hash: ede2c...796
Husbygger Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Det er 2 år og 4 mnd mellom gutta mine, de var veldig kranglete tidligere. Men det er bedre nå når de går i 6 og 8 klasse. Hun yngste går i 4 klasse, 6 klassingen kranglet litt med henne også, men ikke så mye som med broren. De er veldig glad i hverandre og avhengig av hverandre, sånn har det alltid vært selvom de kranglet mye. De passer veldig godt på lillesøster, ingen får bølle med henne!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Nesten to år i mellom her også. Mye krangling. Men kan over kortere perioder også være bestevenner. Anonymous poster hash: b607b...cf2
Honningmelon Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Mine to eldste krangler om alt, hele tiden. Det er slitsomt å ha de i hus. De er 8 og 11 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå