Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Jeg bare går rundt og smiler og koser meg, nyter hvert øyeblikk i nærheten av han og gruer meg til juleferie. Han er rett og slett det deiligste som går på to ben og når han smiler og blunker til meg så bryter jeg nesten sammen. Deilig å ha det sånn og ha en grunn til å glede seg til jobb. Mannen min er lykkelig uvitende og byer bare godt av at jeg nynner og traller og smiler dagen lang! Flere som koser seg med det samme? Anonymous poster hash: 0935d...347
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Kanskje på tide og avslutte ditt nåværende forhold? Respektløst oven for din mann... Anonymous poster hash: f19cb...fa6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 oi syntes dette innlegget var såååå søtt helt til du nevnte din mann.... men ja, jeg er "forelska" i legen min og faren til en på fotballreninga til ungen min, så veit kossen du har det ja. dagdrømmer og de er bedre enn real life noen ggr.... Anonymous poster hash: c5514...00c
Iiiiik Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Kanskje på tide og avslutte ditt nåværende forhold? Respektløst oven for din mann...Anonymous poster hash: f19cb...fa6 Mener du virkelig det? Tror du det er realistisk å være sammen med et annet menneske det meste av livet uten å få følelser for andre? Jeg synes det er naivt. Så lenge man ikke gjør noe annet enn å glede seg over sommerfuglene i magen, vil jeg tenke at det er helt greit. Jeg vil ikke vite om det hvis mannen liker andre, det vil skape usikkerhet hos meg. Så lenge han ikke er fysisk med noen andre, synes jeg dog at det er i orden.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Hva er det med horete damer her inne? Som higer etter andre enn partneren? Ja, det er naturlig å falle for andre gjennom et langt forhold, men det er ikke naturlig å nyte og dyrke forelskelsen i en annen mann! Folk har det for godt synes jeg, og prøver å sitte på to stoler. Hvis man dyrker forelskelsen og enda omgås dette menneske hver dag i 8 timer om dagen, er veien til utroskap utrolig kort - har 2 venninner som var utsatt for utroskap fra mannen med en kollega, selv om det begynte "uskyldig". Du bør heller jobbe med å bli kvitt følelsene og finne igjen gnisten med mannen din. Anonymous poster hash: b9d05...8d9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Kanskje på tide og avslutte ditt nåværende forhold? Respektløst oven for din mann...Anonymous poster hash: f19cb...fa6 Mener du virkelig det? Tror du det er realistisk å være sammen med et annet menneske det meste av livet uten å få følelser for andre? Jeg synes det er naivt. Så lenge man ikke gjør noe annet enn å glede seg over sommerfuglene i magen, vil jeg tenke at det er helt greit. Jeg vil ikke vite om det hvis mannen liker andre, det vil skape usikkerhet hos meg. Så lenge han ikke er fysisk med noen andre, synes jeg dog at det er i orden. Ja, det er naturlig å falle for andre, men man trenger da overhode ikke å dyrke forelskelsen til noen man MÅ omgås hver dag. Anonymous poster hash: b9d05...8d9
overlord Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Hva er det med horete damer her inne? Som higer etter andre enn partneren? Ja, det er naturlig å falle for andre gjennom et langt forhold, men det er ikke naturlig å nyte og dyrke forelskelsen i en annen mann! Folk har det for godt synes jeg, og prøver å sitte på to stoler. Hvis man dyrker forelskelsen og enda omgås dette menneske hver dag i 8 timer om dagen, er veien til utroskap utrolig kort - har 2 venninner som var utsatt for utroskap fra mannen med en kollega, selv om det begynte "uskyldig". Du bør heller jobbe med å bli kvitt følelsene og finne igjen gnisten med mannen din. Anonymous poster hash: b9d05...8d9 Hva er det med damer som er så respektløse at de kaller andre kvinner for "horete"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå