Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Må man levere søknaden om engangsstønad til sitt lokale Nav kontor, eller kan man levere den på hvilket som helst nav kontor? Skulle levert den før Jul, men er borte fra hjembyen frem til nyttår... Anonymous poster hash: 15609...cbd
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Du kan sender den bare i posten til den andressen i Oslo som står på søknaden. Anonymous poster hash: 293de...bd6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Du kan sender den bare i posten til den andressen i Oslo som står på søknaden. Anonymous poster hash: 293de...bd6 åja, okei. Takk for svar Anonymous poster hash: 15609...cbd
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Eller du kan bare sende den inn på nettet. Det gjorde jeg, tok bilde av terminbekreftelsen og lastet opp på pcen og sendte ved. Fikk pengene på konto to dager etterpå. Anonymous poster hash: e580d...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå