Gå til innhold

Ang engangsstønaden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man levere søknaden om engangsstønad til sitt lokale Nav kontor, eller kan man levere den på hvilket som helst nav kontor? Skulle levert den før Jul, men er borte fra hjembyen frem til nyttår...



Anonymous poster hash: 15609...cbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sender den bare i posten til den andressen i Oslo som står på søknaden.



Anonymous poster hash: 293de...bd6
Skrevet

 

Du kan sender den bare i posten til den andressen i Oslo som står på søknaden.

 

Anonymous poster hash: 293de...bd6

 

åja, okei. Takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: 15609...cbd

Skrevet

Eller du kan bare sende den inn på nettet. Det gjorde jeg, tok bilde av terminbekreftelsen og lastet opp på pcen og sendte ved. Fikk pengene på konto to dager etterpå.

 

Anonymous poster hash: e580d...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...