Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Nå har jeg fått time hos en lege men ikke før om en mnd. Jeg har i flere mnd hatt smerter et konsentrert område i hodet, kun på samme plass. Samme tid som dette begynte starter en type "lammelse"/kjevelåsning på samme side ved inntak av bare bittelitt alkohol.Kun et glass vin. Vært hos legen for rundt et halvt år siden hvor hun ikke helt kunne sette noe diagnose eller gi noe svar på dette. Nå merker jeg athodepinen er forverret kraftig og jeg er rett og slett utslitt. Sover masse, sliten hele tiden. Nå vet jeg at man ikle kan sette diagnose uten klinisk undersøkelse men begynner å bli redd for hva dette kan være. Anonymous poster hash: 586cd...050
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Nå er ikke jeg noe lege, bare helsesekretær, men jeg synes ikke du skal vente en mnd. Du må få en hastetime. forklar situasjonen og be om en time i morgen. Anonymous poster hash: 8c504...f65
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Finnes sikkert flere leger her enn meg. Ingen lege vil imidlertid stille noen diagnose på et diskusjonsforum. Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Jeg forstår at ingen kan stille en diagnose men om noen hadde kjennskap til disse symptomene, vil unødig bry legen. Siste legen jeg så mente det ikke var migrene men siden denne problemstillingen var ukjent for henne fikk jwg Cataflam men det hjalp desverre ikke. Anonymous poster hash: 586cd...050
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Finnes sikkert flere leger her enn meg. Ingen lege vil imidlertid stille noen diagnose på et diskusjonsforum. Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5 Hun spør da ikke om noen eksakt diagnose. Anonymous poster hash: 32652...2db
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Finnes sikkert flere leger her enn meg. Ingen lege vil imidlertid stille noen diagnose på et diskusjonsforum. Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5 Hun spør da ikke om noen eksakt diagnose. Anonymous poster hash: 32652...2db Uansett er det uetisk av en lege å spekulere på bakgrunn av info på et diskusjonsforum. Nå vil jo ikke HI en gang bry sin egen lege. Og da er det vel heller ikke noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Nå har det jo seg sånn at jeg ikke fikk time tidligere. Fikk pushet på til begynnelsen av januar nå. Lege skal jeg til, men ville høre vurderinger i forhold til om noen mener dette er noe som eventuelt kan være "farlig" eller evt har kjennskap til eller egne erfaringer om. Anonymous poster hash: 586cd...050
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Umulig å si noe fornuftig om dette uten flere opplysninger. Om du bekymrer deg så går du privat. Anonymous poster hash: 7974d...e7e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Finnes sikkert flere leger her enn meg. Ingen lege vil imidlertid stille noen diagnose på et diskusjonsforum.Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5 Hun spør da ikke om noen eksakt diagnose.Anonymous poster hash: 32652...2db Uansett er det uetisk av en lege å spekulere på bakgrunn av info på et diskusjonsforum. Nå vil jo ikke HI en gang bry sin egen lege. Og da er det vel heller ikke noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5 Du fremstår som en turnuslege som prøver å tøffe seg litt. Ikke vondt ment. Hilsen "eldre" lege. Anonymous poster hash: 7974d...e7e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Skulle gjerne gjort det men i juletider er økonomien litt trangere enn vanlig. Men takker for de svarene jeg har fått. Tenkte bare og forhøre meg litt Anonymous poster hash: 586cd...050
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Finnes sikkert flere leger her enn meg. Ingen lege vil imidlertid stille noen diagnose på et diskusjonsforum.Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5 Hun spør da ikke om noen eksakt diagnose.Anonymous poster hash: 32652...2db Uansett er det uetisk av en lege å spekulere på bakgrunn av info på et diskusjonsforum. Nå vil jo ikke HI en gang bry sin egen lege. Og da er det vel heller ikke noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 7bfa7...7a5 Du fremstår som en turnuslege som prøver å tøffe seg litt. Ikke vondt ment. Hilsen "eldre" lege. Anonymous poster hash: 7974d...e7e Enig med deg😃 Anonymous poster hash: 32652...2db
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er ingen lege, men hadde det på samme måte som deg (med unntak av alkoholen). Det viste seg at jeg hadde en pitteliten kul som presset på en nerve (?), som måtte fjernes. Anonymous poster hash: 1727e...ff2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Måtte du vente lenge på MR eller CT? Regner med dy kanskje måtte ta en av disse ? Anonymous poster hash: 586cd...050
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #15 Skrevet 16. desember 2014 Måtte du vente lenge på MR eller CT? Regner med dy kanskje måtte ta en av disse ?Anonymous poster hash: 586cd...050 Nei, legen min undersøkte hodet grundig selv og fant kulen, etter den ble fjernet ble alt bedre. Hvis ikke smertene ga seg ville han henvise meg videre. Videre vet jeg om en venninne som hadde vondt kun på ene siden av hodet, det viste seg at en eller annen nakkesen var svært stiv, men smerten kom bare som hodepine, og ikke i nakken. Håper det ordner seg for deg, men om jeg var deg hadde jeg krevd en tidligere legetime. Grusomt å gå rundt med hodepine! I tillegg er det greit å få undersøkt det så tidlig som mulig i tilfelle det skulle vært noe skummelt... Anonymous poster hash: 1727e...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå