Gå til innhold

gavetips til verdens beste mann....jeg er heeelt uten ideer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips mottas med takk.....

Anonymous poster hash: f3f87...c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen min løper , så jeg kjøpte ullundertøy å løpe i, samt kjørehansker i skinn, en dunjakke( ekstremt nedsatt pris, så jeg bare måtte..!!)og ullsokker å løpe i.

Ta utgangspunkt i interessene hans,så går det bedre.eller kjøpe klær til han?

Anonymous poster hash: bff4e...9ca
Skrevet

Har han noen hobbyer? Er det noe som dere pleier å gjøre sammen? 

Anonymous poster hash: 49837...e90
Skrevet

Hal liker flysimulator spill på pc. Så han viste meg ett sånt sett med flyspaker som han ønsket seg, og vi bestilte det sammen. 1300 kr. Han vet jonom det, så det blir ikke sån veldig stas lissom, har lyst å gi han noe til.....

Skrevet

Kan du ikke gi han en opplevelse sammen med deg

Anonymous poster hash: 95da4...5fb
Skrevet

Hvorfor skal du kjøpe gave til min mann? Haha!

Anonymous poster hash: ef83a...2d3

Skrevet

Jeg har kjøpt mansjettknapper fra Mont Blanc, hvor jeg har fått gravert inn vår spesielle kjærlighetsforkortelse :)

Anonymous poster hash: 44457...442
Skrevet

Hvorfor skal du kjøpe gave til min mann? Haha!Anonymous poster hash: ef83a...2d3

Skrevet

Vanskelig å anbefale gaver til andre. Jeg har kjøpt et aktivitetsarmbånd til min, det vet jeg han vil ha. Dessuten har jeg bestilt en hytte i vinterferien, da kommer vi oss på ski på fjellet. Det er det beste han vet.

Skrevet

Vanskelig å anbefale gaver til andre. Jeg har kjøpt et aktivitetsarmbånd til min, det vet jeg han vil ha. Dessuten har jeg bestilt en hytte i vinterferien, da kommer vi oss på ski på fjellet. Det er det beste han vet.

Hva er et aktivitetsarmbånd?

Skrevet

Jeg kjøpt kortholder i skinn til han, vurderer å kjøpe ny telefonmappe, parfymen hans, ullgenser ala Ulvang også så jeg på aktivitetsbånd i dag. De over er på kanskje listen, blir ikke alt og mannen min er som din har alt han trenger og ønsker seg snill kone og barn..

Anonymous poster hash: aca09...aa3

Skrevet

Hva er et aktivitetsarmbånd? Anonymous poster hash: 95da4...5fb

Noe tilsvarende en avansert skritteller. Måler aktivitet og minner om at man har sittet for lenge stille. Måler avstand og kan kobles til pulsmåler. Jeg har kjøpt en sånn https://buy.garmin.com/nb-NO/NO/klokker-b-rbar-teknologi/bærbart/vivofit-aktivitetsmaler/prod143405.html

Skrevet

Min ønsker seg ingenting men får likevel noe av meg. Litt av det kinky slaget så det blir når vi er på tomannshånd.

En eske som inneholder ting jeg mener han absolutt trenger: mobildeksel, boxershorts, ting jeg synes han bør ha: powerbank og sist men ikke minst, ting han ønnker seg men ikke tørr å si...:varmende massasje olje og butplugg :P

Anonymous poster hash: 55d26...521
Skrevet

Min elsker tekniske duppedingser så han får en 3doodler. En 3d penn hvor du tegner med smeltet plast og kan tegne i 3d.

Anonymous poster hash: bfcde...80a

Skrevet

Min ønsker seg ingenting men får likevel noe av meg. Litt av det kinky slaget så det blir når vi er på tomannshånd.

En eske som inneholder ting jeg mener han absolutt trenger: mobildeksel, boxershorts, ting jeg synes han bør ha: powerbank og sist men ikke minst, ting han ønnker seg men ikke tørr å si...:varmende massasje olje og butplugg :P

Anonymous poster hash: 55d26...521

Ikke ta med deg feil gave til julefeiring hos svigermor nå :fnise: Hadde nok slått an om det lå en buttplugg til sønnen under juletreet :laugh:

Skrevet

Barberbar høvelen som vant tv2 hjelper deg. Ulvang genser, lakse sluker, armbånd fra ungene, øl glass fra katta 😊

Anonymous poster hash: 3c465...0fd

Skrevet

Her blir det ny vinterjakke, kikkert, øks og tøfler. Ikke så spennende, men det er ting han ønsker seg!

Skrevet

Robust mobil (250 kr) som tåler litt mer enn iPhonen som dør før skiheisen når toppen av bakken, skjeggtrimmer, sjokolade og en genser fra bikkja. 

Skrevet

Barberbar høvelen som vant tv2 hjelper deg. Ulvang genser, lakse sluker, armbånd fra ungene, øl glass fra katta Anonymous poster hash: 3c465...0fd

øl glass fra katta....

Skrevet

Her er det nien tips.....har kjøpt den flysimulator tingen, natogenser (han sa han ønsket seg), men føker han fortjener mer?........

Kanskje litt rldt silkeband å knyte rundt meg selv i sengen, ig verså god, digg in........

Skrevet

Gubben får hodelykt, en sånn ordentlig en, ikke en til kr 79,-, altså.

Anonymous poster hash: ce237...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...