Gå til innhold

Dildoen i nattbordskuffa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke bare å la henne finne den? Det er antakeligvis så flaut for henne at hun ikke sier noe til dere uansett ;)

Anonymous poster hash: c398e...c4f

Nei men du kan tro det spres fort i venninnegjengen! ;) 

Anonymous poster hash: 722f5...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den i skuffa hvor jeg har undertøy. Vanligvis ihvertfall. En gang glemte jeg å legge den på plass. Hadde brukt den i stua og den lå på hylla under stuebordet sammen med annet rot. Mamma kom på besøk dagen etter, og jeg hadde jo glemt den. Jeg drev å ryddet litt mens hun snakket med 4 åringen min. Plutselig tok hun opp vibratoren formet som en liten penis og spurte: Hva er dette fornoe?

4 åringen glodde på den og sa at hun ikke vet, og når jeg omsider nådde å reagere rev jeg den bare bort og tok den til sin plass. Innen da hadde jo mamma for lengst skjønt hva det var. Historien er litt off topic, men virket passende å dele den her.

Anonymous poster hash: 9873d...23f

Skrevet

Vi har det i en kommode på rommet. Gjemt i et hjørnet, under andre klær og ting:)

Anonymous poster hash: b6411...bd5

Skrevet

Er det ikke bare å la henne finne den? Det er antakeligvis så flaut for henne at hun ikke sier noe til dere uansett ;)

Anonymous poster hash: c398e...c4f

Mine 2 fant min i nattbordet, tror eldste egentlig skjønte hva det var men ville ikke.

De kom i allefall løpende inn på badet, inn i dusjen hvor jeg sto, frem med den store vibratorene (blå med klitoris stimulering) , kikker nysgjerrig på meg og spør : "hva er dette mamma???"

Trodde jeg skulle dø der jeg sto naken i dusjen, med 2 barn holdene på en svær vibrator...

Anonymous poster hash: d7fd2...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...