Gå til innhold

Hvilken storby anbefaler du å reise til ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å reise feb /mars

Anonymous poster hash: 83d47...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i new York, kan gjerne tenkt meg tilbake :-) ellers Paris, der har jeg ikke vært! Mulig det blir en tur neste høst/sommer til en av byene.

Anonymous poster hash: b4d86...4e0

Skrevet

Vent til mars/april og ta Amsterdam, fantastisk forsmak på våren (særlig om du liker blomster), fantastisk shopping og deilig mat.

Anonymous poster hash: c5cf2...f12

Skrevet

Er London noe ?

Skrevet

Er London noe ?

Var i London i september og synes det var en helvettes stor by..! Man kan jo gå en hel dag i kun ei gate!

Kommer an på hvordan man legger opp løpet,for vi shoppa for mye,så dagene bare raste forbi. hadde heller kunne tenkt meg å vært skikkelig turist og sett alt London har å by på med den geniale undergrunnen.

Men jeg savna de små kafeene, det avslappa livet man vil ha når man er på tur, så London for meg var rett og slett for stor...

Har vært i Amsterdam, Roma,Paris, Stockholm og dette er noe helt annet. Det sies at Berlin er veldig bra,så dit vil jeg en dag!

Anonymous poster hash: 89e4a...c28

Skrevet

Barcelona eller Roma. Paris er kaldt i feb/mars. 

Anonymous poster hash: 110e1...74c
Skrevet

Chicago. Fantastisk by. Mye finere enn new York.

Anonymous poster hash: 4ff1a...489

Skrevet

Kommer litt på hva du er ute etter, jeg har København som en av mine favorittbyer, men har aldri vært der utenom sommeren. Ellers står Amsterdam, Paris og Roma på min ønskeliste.

London og New York er fantastiske shoppingbyer hvis det er det du er ute etter.

Anonymous poster hash: 32f0f...051

Skrevet

Chicago er nydelig og bør oppleves :) Paris er topp om du får noenlunde ok vær. Ellers så ville jeg vurdert Berlin, Roma, Barcelona eller Lisboa. London er topp for shopping, men jeg likte meg ikke godt der da jeg var der i januar ett år. Været var helt fryktelig og det var ekstremt med folk på januarsalg (naturlig nok). Kommer vel an på om du vil ha mest shopping eller om det er andre ting du har lyst til å oppleve i tillegg :)

Skrevet

Liker B-byene jeg:)

Bangkok

Budapest

Berlin

Barcelona

Anonymous poster hash: 385fb...fc3
Skrevet

Sommer: Barcelona

Høst: New York

Vinter: Reykjavik

Vår: Roma

:-) Hilsen ei som er reiseglad.

Anonymous poster hash: 21ba6...e9e
Skrevet

Liker B-byene jeg:)

Bangkok

Budapest

Berlin

Barcelona

Anonymous poster hash: 385fb...fc3

Kanskje du er med i B-gjengen da? Hoho, måtte bare ;)

Ellers så er jeg enig i Barcelona! En fantastisk by, Roma er også flott :) 

Anonymous poster hash: 04c80...9cf

Skrevet

Er London noe ?Anonymous poster hash: 83d47...347

Var i London i september og synes det var en helvettes stor by..! Man kan jo gå en hel dag i kun ei gate!Kommer an på hvordan man legger opp løpet,for vi shoppa for mye,så dagene bare raste forbi. hadde heller kunne tenkt meg å vært skikkelig turist og sett alt London har å by på med den geniale undergrunnen.Men jeg savna de små kafeene, det avslappa livet man vil ha når man er på tur, så London for meg var rett og slett for stor... Har vært i Amsterdam, Roma,Paris, Stockholm og dette er noe helt annet. Det sies at Berlin er veldig bra,så dit vil jeg en dag! Anonymous poster hash: 89e4a...c28

D finnes en million pub'er, kaféer, restauranter & bakeri i London!! De ligger tett i tett overalt! :)

Anonymous poster hash: 00653...5da

Skrevet

Boston & Chicago er flotte byer, men ingenting slår energien i New York! Eeeelsker London også :)

Vil si at beste tiden og besøke de byene er mai eller september, men alt går :)

København er en veldig koselig by :)

Dubai er fantastisk! Der er d fin temperatur i februar/mars, kan kombinere sol/bad & shopping ;)

Anonymous poster hash: 00653...5da

Skrevet

London er fantastisk, men trenger 1 uke minst når man er der! Det er så mye å gjøre der!

Roma er også fantastisk, dyrt men god atmosfære, nydelig by!

Skrevet

Kommer jo an på hva du er interessert i, men Berlin har mye å by på!

Anonymous poster hash: 6fa07...b16

Skrevet

Jeg elsker New York, Barcelona, Paris og Dublin:)

København og Stockholm er også koselige byer.

London er ikke min greie. Vært der 3 ganger, men ser ikke sjarmen.

Anonymous poster hash: 3c725...0a9

Skrevet

Jeg har bodd i Barcelona, og kan så absolutt anbefale den i februar/mars. Det er en nydelig by, og man oppdager små, skjønne og unike cafeer, barer, butikker og keramikk-verksteder "overalt". Samt at Gaudi har satt sitt preg på byen med mange nydelige byggverk.

Skrevet

Bilbao!

Anonymous poster hash: 63853...d73

Skrevet

Barcelona!

Ellers København,Paris,Praha

Anonymous poster hash: 6cea9...c0a

Skrevet

Må hive meg på Roma og New York! Har alltid tenkt meg Roma litt som en turistfelle, men byen er helt fantastisk og jeg tar alt det stygge jeg har sagt tilbake etter besøk i sommer :-)

Anonymous poster hash: 3cac2...5ce
Skrevet

Mine to favorittbyer er Roma og St. Petersburg. Elsk elsk elsk! Med berlin som nr to. Skulle jeg reise i februar hadde det blitt roma.

Skrevet

Synes London ble for stort. Dublin er fantastisk synes jeg. Spørs vel litt hva du er ute etter å oppleve :)

Anonymous poster hash: 2a67a...66c
Skrevet

Slår et slag for Valencia er som et mindre Roma og Barcelona :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...