Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Hva gir deres jenter på 8 år i gave til sine venninner? Anonymous poster hash: 68123...a71
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 En liten hilsen bare, f.eks en neglelakk og en sjokolade. Kjøper aldri for mer enn 50 kr, som regel for mellom 30 og 50. Anonymous poster hash: d720c...8b5
skinnfilla Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Hun kjøpte Lego friends-pose til 2 stk og en sånn ballong på pinne med noen fugler inni til ei . Kostet 39 og 30 kr. Det skal bare være en liten hilsen
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Her drar jentene i klassen på bowling sammen etter nyttår. Vi foreldre printer ut like gavekort og skriver fra jentene i klassen. Når vi er på bowlinga betaler man bare for sitt barn. Gjorde det i fjor også, kjempe koselig. Anonymous poster hash: fdbba...c79
Tipp topp Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Vår datter skal gi Mood rings til sine venner. Slike ringer med sten som skifter farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå