Gå til innhold

Venninnegave 8-åringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir deres jenter på 8 år i gave til sine venninner?

 

Anonymous poster hash: 68123...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten hilsen bare, f.eks en neglelakk og en sjokolade. Kjøper aldri for mer enn 50 kr, som regel for mellom 30 og 50.



Anonymous poster hash: d720c...8b5
Skrevet

Hun kjøpte Lego friends-pose til 2 stk og en sånn ballong på pinne med noen fugler inni til ei .

Kostet 39 og 30 kr.

 

Det skal bare være en liten hilsen :)

Skrevet

Her drar jentene i klassen på bowling sammen etter nyttår. Vi foreldre printer ut like gavekort og skriver fra jentene i klassen. Når vi er på bowlinga betaler man bare for sitt barn. Gjorde det i fjor også, kjempe koselig.

 

Anonymous poster hash: fdbba...c79

Skrevet

Vår datter skal gi Mood rings til sine venner. Slike ringer med sten som skifter farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...