Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 noen som vet hva dette kan være? Har kjent liv, og ingen blødninger! Mistenker at det er pga jeg har bært kommende storebror, med bekkenløsning og prolaps (det er 2 dager siden, men handlet inn 3 poser med matvarer også igår.). Greier ikke gå fullt oppreist og må ligge i nesten fosterstilling for at smertene ikke skal være uutholdige. Smertene begynte i går kveld, men ble bedre utover kvelden. Sov så som så i natt, fikk veldig vondt når jeg skulle snu meg og reise meg til morgenen idag, kom meg på talettet og vannlatting ok men å reise meg fra toalettet gikk ikke så bra. Mannen kom hjem fra jobb og ringte rett til legevakt, men må vente med og ringe til fastlegen når de åpner om en halvtime. Anonymous poster hash: 7b7b3...652
Sint naken biltyv Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Det er jo noe greier man kan få som gravid. Husker ikke hva det heter. Fas? Nei ikke fas, men noe greier!! Skal prøve å huske... Endret 16. desember 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Da jeg var gravid i uke 25 med førstemann fikk jeg uutholdelige smerter i venstre side, under ribbena, mot ryggen. Ringte sykehuset og fikk beskjed om å komme inn. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var det verste jeg noen gang hadde kjent til da. Spydde som en gris av smertene, presterte å spy utover buksa og skoene til mannen De fant ut at jeg hadde nyrestein! Tenker nok at det kan være prolaps/bekkenløsning som er årsaken hos deg, siden du allerede sliter med det. God bedring! Anonymous poster hash: 0b87e...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå