Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Datteren min er 8 og går i tredje klasse. På 2 uker nå har hun hatt 3 tilfeller av det jeg trodde var diare. Men det varte bare et par doturer pr gang. Hun følte seg ganske uggen og kvalm både før og etterpå. Mye trøtt og sliten uansett når hun legger seg, og er blitt veldig sensitiv. Gråter for det aller meste. Anonymous poster hash: 7b0b6...a5d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Min erfaring med omgangssyken som går nå er at den varer lenge. For min egen del var jeg kvalm og uggen i over en uke, og jeg er voksen med godt utviklet immunforsvar. Anonymous poster hash: 19d2f...2b8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 omgangssyken ellers kan hun kanskje reagere litt på gluten? du får jo bare se det an, gir det seg var det nok omgangssyken, fortsetter det, får du se på hva hun evnt spiste i forkant. Anonymous poster hash: c63ee...155
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Omgangsyke? Matintolleranse? Gruer hun seg til noe/noe som plager henne? Er mange som får såkalt "stress mage". Jeg får diare når jeg gruer meg til noe/stresser. Tanken slo meg siden du sier hun itillegg gråter mye. Får håpe det bare er et lite magevirus som går over snart Anonymous poster hash: 17b6c...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå