Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Har de begynt med HPV vaksinering? Har ikke hørt noe om vaksinering her ennå. Hvis de skal ha 3 doser før sommeren så bør de vel begynne snart? Anonymous poster hash: c202e...a17
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: c202e...a17
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Her hos oss har de allerede fått 2 doser i høst, iallefall. I Bergen. Anonymous poster hash: e582d...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå