Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #26 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har 1 gutt og 1 jente Og 1 bonus gutt Anonymous poster hash: 0d12e...211
skinnfilla Skrevet 16. desember 2014 #27 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med gutt Tør jeg foreslå Elliot? Å,elsker det navnet! Men jeg fikk jenter
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #28 Skrevet 16. desember 2014 Prins.... Kun kongelig får prinser og prinsesser. Jeg har IKKE to prinser , men to fine sønner Anonymous poster hash: 05947...1d2
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #29 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk alle sammen! Skinfilla: Elliot var faktisk fint Skal skrive det ned på listen min :-) Til dere andre: jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere lager så stor sak av at jeg skriv prinsen. Var mest pga lykke og fordi legen sa "her er det en prins"
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #30 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med en liten gutt! Du har vanvittig mye å glede deg til! Anonymous poster hash: 71d9f...655
Urwa Skrevet 16. desember 2014 #31 Skrevet 16. desember 2014 Måtte bare dele jeg ❤️ Er så glad 16. Mai kommer prinsen 💙 Lykkelig = Mamma for første gang 👶💜 Kan endelig begynne å tenke på navn, hva syns dere om Lionel eller Leo? Matheo syns jeg er også flott navn, men føler det er oppbrukt? Kom gjerne med forslag! Ha en fin dag alle sammen Gratulerer😊😊
ms.Pond Skrevet 16. desember 2014 #32 Skrevet 16. desember 2014 Btw, her er gutten også prinsen. Vi bor på gård, og siden pappaen er "kongen på 'Uthaug'", så er gutten, som er odelsgutt, selvsagt prinsen Hvorfor henge seg opp i kosenavn og kallenavn innen en familie? Kjært barn har mange navn, sies det jo, så da skjønner jeg ikke hvorfor andre skal henge seg opp i hva foreldrene kaller sine små håpefulle. Det er ikke som om de går rundt og presenterer barna som "prins Mattias" og "prinsesse Elena".
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #33 Skrevet 16. desember 2014 Jeg kaller 3 åringen prins innimellom. Hva er problemet???? Eldste fikk også slik "behandling" og er blitt voksen mann, ingen prins Raringer Anonymous poster hash: ed699...ca0
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 16. desember 2014 #34 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med maigutt Liker Leo, Matheo synes jeg også er noe oppbrukt
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 16. desember 2014 #35 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk alle sammen! Skinfilla: Elliot var faktisk fint Skal skrive det ned på listen min :-) Til dere andre: jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere lager så stor sak av at jeg skriv prinsen. Var mest pga lykke og fordi legen sa "her er det en prins" Elliot er kjempefint, det har vi valgt til gutten jeg venter <3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #36 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer. Jeg syns Lionel var ganske fint jeg. Så lenge man legger trykk på i'en.Elliot er også et kjempefint navn! Leo, Leon og Matheo er så populære om dagen.. Levin er også er fint navn. Altså, Leviiiin, ikke som i Kevin Anonymous poster hash: 5edb9...2b3
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #37 Skrevet 16. desember 2014 Btw, her er gutten også prinsen. Vi bor på gård, og siden pappaen er "kongen på 'Uthaug'", så er gutten, som er odelsgutt, selvsagt prinsen Hvorfor henge seg opp i kosenavn og kallenavn innen en familie? Kjært barn har mange navn, sies det jo, så da skjønner jeg ikke hvorfor andre skal henge seg opp i hva foreldrene kaller sine små håpefulle. Det er ikke som om de går rundt og presenterer barna som "prins Mattias" og "prinsesse Elena". Jeg forstår heller ikke hvorfor folk henger seg opp i det. 😖
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #38 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer. Jeg syns Lionel var ganske fint jeg. Så lenge man legger trykk på i'en. Elliot er også et kjempefint navn! Leo, Leon og Matheo er så populære om dagen.. Levin er også er fint navn. Altså, Leviiiin, ikke som i Kevin Anonymous poster hash: 5edb9...2b3 Takk Levin var ikke så verst :-) Kjekt med mange gode forslag til gutten kommer.
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #39 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med maigutt Liker Leo, Matheo synes jeg også er noe oppbrukt Tusen takk:) liker Elliot også! Takk for forslag
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #40 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med en liten gutt! Du har vanvittig mye å glede deg til! Anonymous poster hash: 71d9f...655 Gleder meg kjempe masse til tiden fram over :-)
klishe89 Skrevet 16. desember 2014 #41 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer så mye med en liten gutt i magen
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #42 Skrevet 16. desember 2014 Prins.... Kun kongelig får prinser og prinsesser. Jeg har IKKE to prinser , men to fine sønner Anonymous poster hash: 05947...1d2 Var på name it og kjøpte meg denne :-) Gjett hva som står på den? Det ser du vel 👌
Elskerhøsten2014 Skrevet 16. desember 2014 #43 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer masse med gutten, Liker godt både matheo og lionel ellers synes jeg Gustav,Alfred og Ferdinand er pent
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #44 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk damer 😀 Koselig du likte de 2 navnene Masse takk for fine forslag!! Er ikke så lett altså dette med navn..
Monajenten Skrevet 16. desember 2014 #45 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer så mye Syns Lionel er kjempefint! Ellers er mitt absolutte favorittnavn Gabriel❤️ Har to gutter men ingen Gabriel da mannen ikke liker det dessverre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #46 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med prinsen! Hvis en ikke har værre ting å bry seg om enn at noen kaller en liten baby for prins, så har folk det bra:) Prins er jo assosiert med en vakker gutt. Så prins er innafor Anonymous poster hash: 7b713...cc0
Gjest Lionel Skrevet 16. desember 2014 #47 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med prinsen! Hvis en ikke har værre ting å bry seg om enn at noen kaller en liten baby for prins, så har folk det bra:) Prins er jo assosiert med en vakker gutt. Så prins er innafor Anonymous poster hash: 7b713...cc0 Tusen takk 😘 Kunne ikke sagt det bedre eller vært mer enig med deg. Jeg sybes bare det var utrolig drøyt å se folk reagere så mye på ordet "prinsen". Men hadde meg en god latter også. 😀
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #49 Skrevet 17. desember 2014 Gratulerer med en sønn! Er fantastisk å være guttemamma!! Navnene dine er jeg ikke så begeistret for dessverre. Stemmer for Elliott! Anonymous poster hash: f9fab...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå