Gå til innhold

OUL venter en prins


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 1 gutt og 1 jente

Og 1 bonus gutt

 

Anonymous poster hash: 0d12e...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutt :D

 

Tør jeg foreslå Elliot?

Å,elsker det navnet! Men jeg fikk jenter ;)

Skrevet

Prins.... Kun kongelig får prinser og prinsesser. Jeg har IKKE to prinser , men to fine sønner :)

 

Anonymous poster hash: 05947...1d2

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Skinfilla: Elliot var faktisk fint :)

Skal skrive det ned på listen min :-)

Til dere andre: jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere lager så stor sak av at jeg skriv prinsen.

Var mest pga lykke og fordi legen sa "her er det en prins"

Skrevet

Gratulerer med en liten gutt! Du har vanvittig mye å glede deg til! :)

 

Anonymous poster hash: 71d9f...655

Skrevet

Måtte bare dele jeg ❤️ Er så glad

 

16. Mai kommer prinsen 💙

 

Lykkelig = Mamma for første gang 👶💜

 

Kan endelig begynne å tenke på navn, hva syns dere om Lionel eller Leo?

 

Matheo syns jeg er også flott navn, men føler det er oppbrukt?

 

Kom gjerne med forslag! Ha en fin dag alle sammen

Gratulerer😊😊
Skrevet

Btw, her er gutten også prinsen. Vi bor på gård, og siden pappaen er "kongen på 'Uthaug'", så er gutten, som er odelsgutt, selvsagt prinsen :) 

 

Hvorfor henge seg opp i kosenavn og kallenavn innen en familie? Kjært barn har mange navn, sies det jo, så da skjønner jeg ikke hvorfor andre skal henge seg opp i hva foreldrene kaller sine små håpefulle. Det er ikke som om de går rundt og presenterer barna som "prins Mattias" og "prinsesse Elena". 

Skrevet

Jeg kaller 3 åringen prins innimellom. Hva er problemet???? Eldste fikk også slik "behandling" og er blitt voksen mann, ingen prins :P

Raringer :D

 

Anonymous poster hash: ed699...ca0

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Gratulerer med maigutt :D Liker Leo, Matheo synes jeg også er noe oppbrukt :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Tusen takk alle sammen! Skinfilla: Elliot var faktisk fint :)

Skal skrive det ned på listen min :-)

Til dere andre: jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere lager så stor sak av at jeg skriv prinsen.

Var mest pga lykke og fordi legen sa "her er det en prins"

Elliot er kjempefint, det har vi valgt til gutten jeg venter <3

Skrevet

Gratulerer. Jeg syns Lionel var ganske fint jeg. Så lenge man legger trykk på i'en.
Elliot er også et kjempefint navn! 
Leo, Leon og Matheo er så populære om dagen.. 
Levin er også er fint navn. Altså, Leviiiin, ikke som i Kevin :P



Anonymous poster hash: 5edb9...2b3
Skrevet

Btw, her er gutten også prinsen. Vi bor på gård, og siden pappaen er "kongen på 'Uthaug'", så er gutten, som er odelsgutt, selvsagt prinsen :)

 

Hvorfor henge seg opp i kosenavn og kallenavn innen en familie? Kjært barn har mange navn, sies det jo, så da skjønner jeg ikke hvorfor andre skal henge seg opp i hva foreldrene kaller sine små håpefulle. Det er ikke som om de går rundt og presenterer barna som "prins Mattias" og "prinsesse Elena".

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk henger seg opp i det. 😖

Skrevet

 

Gratulerer. Jeg syns Lionel var ganske fint jeg. Så lenge man legger trykk på i'en.

Elliot er også et kjempefint navn!

Leo, Leon og Matheo er så populære om dagen..

Levin er også er fint navn. Altså, Leviiiin, ikke som i Kevin :P

 

Anonymous poster hash: 5edb9...2b3

 

Takk :) Levin var ikke så verst :-)

Kjekt med mange gode forslag til gutten kommer.

Skrevet

Gratulerer med maigutt :D Liker Leo, Matheo synes jeg også er noe oppbrukt :)

 

Tusen takk:) liker Elliot også! Takk for forslag

Skrevet

Gratulerer med en liten gutt! Du har vanvittig mye å glede deg til! :)

 

Anonymous poster hash: 71d9f...655

Gleder meg kjempe masse til tiden fram over :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen :)

Skrevet

Prins.... Kun kongelig får prinser og prinsesser. Jeg har IKKE to prinser , men to fine sønner :)

 

Anonymous poster hash: 05947...1d2

Var på name it og kjøpte meg denne :-)

 

Gjett hva som står på den? Det ser du vel 👌

post-862096-1227569_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer masse med gutten, Liker godt både matheo og lionel ;) ellers synes jeg Gustav,Alfred og Ferdinand er pent

Skrevet

Tusen takk damer 😀

Koselig du likte de 2 navnene :) Masse takk for fine forslag!!

Er ikke så lett altså dette med navn..

Skrevet

Gratulerer så mye :)

 

Syns Lionel er kjempefint! Ellers er mitt absolutte favorittnavn Gabriel❤️ Har to gutter men ingen Gabriel da mannen ikke liker det dessverre.

Skrevet

Gratulerer med prinsen! :)

 

Hvis en ikke har værre ting å bry seg om enn at noen kaller en liten baby for prins, så har folk det bra:)

 

Prins er jo assosiert med en vakker gutt. Så prins er innafor :)

 

Anonymous poster hash: 7b713...cc0

Skrevet

Gratulerer med prinsen! :)

 

Hvis en ikke har værre ting å bry seg om enn at noen kaller en liten baby for prins, så har folk det bra:)

 

Prins er jo assosiert med en vakker gutt. Så prins er innafor :)

 

Anonymous poster hash: 7b713...cc0

Tusen takk 😘 Kunne ikke sagt det bedre eller vært mer enig med deg. Jeg sybes bare det var utrolig drøyt å se folk reagere så mye på ordet "prinsen". Men hadde meg en god latter også. 😀

Skrevet

Gratulerer med en sønn! Er fantastisk å være guttemamma!!

 

Navnene dine er jeg ikke så begeistret for dessverre. Stemmer for Elliott!

 

Anonymous poster hash: f9fab...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...