Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Og det er mye som har skjedd i familien. Så det er mye trøbblete forhold. Hun har ingen far som riktig bryr seg (Min far også), og nå har hun ikke hatt kontakt med bror etter mye tull i fra han. Over 2 år siden sist kontakt. Lillesøster er 14 og storebror nærmere 30. Ingen gratulasjoner fra storebror. Og det sårer henne. Og jeg er lei meg på hennes vegne. Jeg er sur. Lei meg. At han ikke tenker. Hun har prøvd å holde kontakt ved å spørre bror om å finne på noe, og han har sagt han skal høre av seg men aldri gjort det. Er det feil av meg å sende melding til han og fortelle hva jeg mener? Har vel egentlig ingenting med det, men blir så lei meg på lillesøsters vegne!! Anonymous poster hash: 9603d...e73
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Ingen ? Anonymous poster hash: 9603d...e73
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Lillesøster er fortsatt et barn, storebror er en voksen mann! Klart du kan bry deg Kanskje han trenger høre det fra en annen voksen, vær ydmyk, ikke angrip og forklar han hvordan situasjonen påvirker lillesøster. Anonymous poster hash: 390c3...894
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Bra det ikke var feil at jeg vil bry meg :-) og som du sier, hun er et barn, han er voksen... hi Anonymous poster hash: 9603d...e73
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Du har all rett til å bry deg om søsteren din!! Dessuten er han broren din også, så da er d bare å bry seg Anonymous poster hash: 73543...b20
mamma_bergen Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Jeg hadde ikke nølt med å snakke med han, han er jo voksen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå