Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Har et dilemma, et stort dilemma!Har møtt en fyr på 32 med 2 barn under 2 år.Selv er jeg 22 år og barnløs. Dumt av meg å gå inn i et forhold når vi er på så ulike stadier i livet? Er ikke forelsketforelsket, men har følelser for han. Hjelp! Jada, er vel sant med det de sier om at kjærlighet gjør en blind! Så nå trenger jeg gode tips og råd! Anonymous poster hash: ab329...bd2
Illyrie Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Mitt kriterie hade vært om han ønsket seg flere barn eller ikke. Hadde ikke gått inn i et forhold der jeg ikke ville fått egne barn.
beef sister Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 To barn UNDER to år, ti år eldre enn deg, du er ung OG barnløs? Det kan da umulig være et dilemma, du ser vel selv at du ikke ønsker det for deg selv?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Oi... Tror jeg ville ventet en god stund før du møter barna. Flere grunner til det, men hovedsaklig fordi det høres ut som at det er kort tid siden bruddet, man skal ha et solid og stabilt forhold før barna møter ny-kjæresten, og fordi en slik "ferdigpakke" er tøff å ta på seg, spesielt når du er ung. Altså, se gjerne hvor forholdet går, men stå for all del ikke i veien om foreldrene finner tilbake igjen, og vent med å treffe barna ( for alle de involvertes del...).... Anonymous poster hash: f6fff...de2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Oi... Tror jeg ville ventet en god stund før du møter barna. Flere grunner til det, men hovedsaklig fordi det høres ut som at det er kort tid siden bruddet, man skal ha et solid og stabilt forhold før barna møter ny-kjæresten, og fordi en slik "ferdigpakke" er tøff å ta på seg, spesielt når du er ung. Altså, se gjerne hvor forholdet går, men stå for all del ikke i veien om foreldrene finner tilbake igjen, og vent med å treffe barna ( for alle de involvertes del...).... Anonymous poster hash: f6fff...de2 Har møtt barna flere ganger, men i andre sammenhenger enn denne da. Har også sagt at om han finner noen andre må han gå for det, har også sagt at jeg ikke blir skuffet eller lei om han finner tilbake til eksen. Anonymous poster hash: ab329...bd2
sug lut Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Og han hevder vel gjerne at han er helt uskyldig i bruddet?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Og han hevder vel gjerne at han er helt uskyldig i bruddet? Neida, kjenner historien fra begge sider. Og det har en helt naturlig årsak, ikke noe stort drama. Og de er gode venner Hi Anonymous poster hash: ab329...bd2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Hvor dumt det er avhenger av flere ting.. Hvor lenge er det siden bruddet med mor (har barna samme mor?)? Jeg tenker ift at begge barna er under 2 år. Er det samme mor så er det jo kanskje litt begrenset hvor lenge det er siden bruddet? Hos oss stakk mannen da jeg ble gravid med nr 3, så selv om yngste barnet var 1 år så var det jo 1 år og 8 mnd siden bruddet, og det er jo lenge. Så sånn sett trenger det jo ikke være et ferskt brudd. Og ikke presenter deg som pappas kjæreste med en gang, i hvert fall. La det gå litt tid før du involverer deg i barnas liv. Regner med han har begrenset samvær grunnet barnas alder. Da syns jeg far skal få konsentrere seg 100% om barna mens de er med ham, dere har flust av tid til å være sammen når barna er hos moren. Hvis du henger på et foreldre/barn-forum så regner jeg med det er fordi du ønsker deg barn. Da MÅ du ihvertfall ikke finne deg en mann som ikke ønsker seg flere barn.. Sånn for din egen del.. Anonymous poster hash: bfd9e...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå