Gå til innhold

Lei av å føle meg stygg

Anbefalte innlegg

Gjest gangstersquad
Skrevet

Jeg er så lei av å gå og føle meg stygg og mindre verdt enn alle andre hele tiden. 

Når jeg og samboeren min er i byen og handler, så står han og flørter ut av en annen verden med hu dama bak kassa. Han må alltid fortelle meg er pen Beckett i Castle er. Han må alltid søke opp andre jenter på facebook. Han må alltid sende snapchatter med andre jenter. Bare ikke meg... meg slenger han bare dritt til. Forteller meg hvor søte de og de jentene var før... hva med meg!? Trenger ikke jeg å høre det? 

Jeg blir såra hver gang han sier og gjør noe sånt... men jeg er bare en følelsesløs dritt i hans øyne. 

Videoannonse
Annonse
Gjest gangstersquad
Skrevet

Dette var ikke meg, men ei venninne av meg, som jeg fikk den meldinga av :) Bare sånn at dere ikke tror at det er mye greier mellom meg og samboeren min... igjen! :) 

Skrevet

Og du er sammen med ham fordi...?

Anonymous poster hash: beca2...6f7
Skrevet

Vet venninnen din at du legger ut meldingen her? Hvis ikke så mener jeg at du bør slette den.

Uansett så forstår jeg ikke hvorfor noen vil seg selv så vondt at de fortsetter å være sammen men en mann som er slik beskrevet i hovedinnlegget.

Anonymous poster hash: a2211...bd7
Gjest gangstersquad
Skrevet

Vet venninnen din at du legger ut meldingen her? Hvis ikke så mener jeg at du bør slette den.

Uansett så forstår jeg ikke hvorfor noen vil seg selv så vondt at de fortsetter å være sammen men en mann som er slik beskrevet i hovedinnlegget.

Anonymous poster hash: a2211...bd7

Ja, det vet hu :)

Skrevet

Veldig leit for venninnen din om hun leser det her..Jeg skjønner at du vil hjelpe henne..men tror ikke hun hadde satt pris på at dette stod her..Hun burde virkelig droppe han.

Anonymous poster hash: d1ce3...44d
Skrevet

Han er en tulling. Kompenserer han for liten pikk eller manglende sjelsevner?

Skrevet

Gidde å være sammen med han fordi ??

Anonymous poster hash: 58bc7...263

Skrevet

Sikker på at dette handler om venninnen din...?

Anonymous poster hash: 6727f...d8d

Skrevet

Våkn opp! Du fortjener bedre! Uansett hvor hyggelig og sjarmerende eller hvor lidenskapelig han kan Være, uansett hvor lik humor, interesser eller bakgrunn dere har, uansett hvor mye du føler han trenger deg, uansett hvor fin han er når han har drukket to glass rødvin..

Den behandlingen han gir deg vil bare trykke deg mer og mer med og tilslutt frarøve deg all sjanse til glede..

Våkn opp!

Anonymous poster hash: 296f0...1ca

Gjest gangstersquad
Skrevet

Sikker på at dette handler om venninnen din...?

Anonymous poster hash: 6727f...d8d

Jepp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...