Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 De er så fæle til å sparke av dyna derfor har jeg brukt sokker på dem, men er det unødvendig? Bør tærne få litt fri? De er tre og ett. Minste har begynt med sovepose nå, da trengs det kanskje hvertfall ikke? Anonymous poster hash: 9035f...681
Preggie Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Nei, og det gjør ikke jeg heller - det er det mest ubehagelige jeg vet. Men har ikke vinduet oppe om natten på rommet hennes nå som det er kaldt, slik at det ikke er krise hvis hun sparker av seg dyna.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Treåringen min sover med sokker fordi han vil det selv. Sparker alltid av seg dyna, og da fryser han på føttene sier han. Men i sovepose ville jeg ikke brukt sokker. Anonymous poster hash: 8f38a...7fd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Nei, det er jo ubehagelig. Kanskje til nøds hvis det er 20 minus utendørs og kaldt inne. Anonymous poster hash: 30a45...b67
Gjest Julia1984 Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 De har sovet barbent under dyna siden de var nyfødte
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Jeg og to åringen gjør det deilig Anonymous poster hash: 1fcb8...e81
Elskerhøsten2014 Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 det gjør vi begge og det er deilig
☆☆☆ Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Minsta gjer det alltid, ho har meir enn eit lite snev av fotsvette og klamme føter set seg fast for henne så ho våknar.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 Minsta gjer det alltid, ho har meir enn eit lite snev av fotsvette og klamme føter set seg fast for henne så ho våknar. Hvis hun svetter på beina er vel ikke sokker det beste??? Anonymous poster hash: f3b66...79c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 De gjorde det når de var små. Hun eldste har perioder der hun ligger med noe som ligner ullsokker på seg. Men som oftes er hun barfot når hun sover. Anonymous poster hash: 3964d...1e0
*SommerFrisk* Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Nei. Ingen av oss fire gjør det. Huff. En har ikke vondt av og lufte tåsene iblant 😁
**snuskeluska** Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Jeg og 2-åringen gjør det. Mannen og 7-åringen gjør det ikke.
Ladybugg Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Min 3 åring Gjør det, velger det helt selv. Sover heller aldri under dyna
☆☆☆ Skrevet 16. desember 2014 #15 Skrevet 16. desember 2014 Minsta gjer det alltid, ho har meir enn eit lite snev av fotsvette og klamme føter set seg fast for henne så ho våknar.Hvis hun svetter på beina er vel ikke sokker det beste??? Anonymous poster hash: f3b66...79c Jo, som sagt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #16 Skrevet 16. desember 2014 Nei, ingen av oss sover med sokker på. Men jeg ser ingenting i veien med det, ba at gutten og jeg er rene isbjørner som sover nakne med tynn dyne og åpent vindu. Vi bruker knapt sokker på dagtid... Mannen er en frysepinne men bruker heller ikke sokker, unntatt når det er skikkelig kaldt. Anonymous poster hash: fafdd...19a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #17 Skrevet 16. desember 2014 Nei, her i huset er det ingen som sover med sokker på. Anonymous poster hash: 544b6...7a6
Englenemine Skrevet 16. desember 2014 #18 Skrevet 16. desember 2014 Ja, jeg og barna. Bortsett fra i varmen på sommern. De sparker av seg dynene.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #19 Skrevet 16. desember 2014 Minste sover alltid med sokker. Han nekter å ta de av seg. Er så vidt vi får de av da han skal bade. Hele sommeren bruker han sokker og. Selv foretrekker jeg å gå uten sokker. Anonymous poster hash: 51d50...5ae
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #20 Skrevet 16. desember 2014 Nei, 3-åringen tar på seg dyna selv om den faller av og minstemann har pose. Anonymous poster hash: 229b6...310
Kanutten83 Skrevet 16. desember 2014 #21 Skrevet 16. desember 2014 7 åringen sover stort sett barfot, 4 åringen blir omtrent hysterisk om vi tar av ham sokkene, må alltid ha et nytt par klart, og 2 åringen tar etter sin store helt 4 åringen og må også sove med sokker Jeg liker også å sove med sokker, spesielt på vinteren
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #22 Skrevet 16. desember 2014 Her bruker 2-åringen ullsokker om natten. Han sparker av seg dyna, så blir iskalde tottelotter om han ikke har det Anonymous poster hash: e77b1...059
*Nøtta* Skrevet 16. desember 2014 #23 Skrevet 16. desember 2014 Ja, det gjør hun. Ønsker det selv. Lufte tåfisene kan man jo gjøre hele ettermiddagen om man ønsker..
Mrs.Steel Skrevet 16. desember 2014 #24 Skrevet 16. desember 2014 På vinteren en gang i blant. Hun sparker av seg dyna. Sover da med tynne ullsokker som puster så hun ikke blir klam og ekkel.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. desember 2014 #25 Skrevet 16. desember 2014 Når hun har nattkjole, har hun sokker. Når hun har pysj, er hun barbeint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå