Gå til innhold

Sover dine barn med sokker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så fæle til å sparke av dyna derfor har jeg brukt sokker på dem, men er det unødvendig? Bør tærne få litt fri? De er tre og ett. Minste har begynt med sovepose nå, da trengs det kanskje hvertfall ikke?



Anonymous poster hash: 9035f...681
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og det gjør ikke jeg heller - det er det mest ubehagelige jeg vet. Men har ikke vinduet oppe om natten på rommet hennes nå som det er kaldt, slik at det ikke er krise hvis hun sparker av seg dyna.

Skrevet

Treåringen min sover med sokker fordi han vil det selv. Sparker alltid av seg dyna, og da fryser han på føttene sier han.

Men i sovepose ville jeg ikke brukt sokker.



Anonymous poster hash: 8f38a...7fd
Skrevet

Nei, det er jo ubehagelig. Kanskje til nøds hvis det er 20 minus utendørs og kaldt inne. 



Anonymous poster hash: 30a45...b67
Gjest Julia1984
Skrevet

De har sovet barbent under dyna siden de var nyfødte

Skrevet

Jeg og to åringen gjør det

deilig

 

Anonymous poster hash: 1fcb8...e81

Skrevet

det gjør vi begge og det er deilig

Skrevet

Minsta gjer det alltid, ho har meir enn eit lite snev av fotsvette og klamme føter set seg fast for henne så ho våknar.

Skrevet

Minsta gjer det alltid, ho har meir enn eit lite snev av fotsvette og klamme føter set seg fast for henne så ho våknar.

Hvis hun svetter på beina er vel ikke sokker det beste???

 

 

 

Anonymous poster hash: f3b66...79c

Skrevet

De gjorde det når de var små.

Hun eldste har perioder der hun ligger med noe som ligner ullsokker på seg. Men som oftes er hun barfot når hun sover.

 

Anonymous poster hash: 3964d...1e0

Skrevet

Nei. Ingen av oss fire gjør det.

Huff.

 

En har ikke vondt av og lufte tåsene iblant 😁

Skrevet

Jeg og 2-åringen gjør det. Mannen og 7-åringen gjør det ikke.

Skrevet

Min 3 åring Gjør det, velger det helt selv. Sover heller aldri under dyna

Skrevet

 

Minsta gjer det alltid, ho har meir enn eit lite snev av fotsvette og klamme føter set seg fast for henne så ho våknar.

Hvis hun svetter på beina er vel ikke sokker det beste???

 

 

 

Anonymous poster hash: f3b66...79c

Jo, som sagt.

Skrevet

Nei, ingen av oss sover med sokker på. Men jeg ser ingenting i veien med det, ba at gutten og jeg er rene isbjørner som sover nakne med tynn dyne og åpent vindu. Vi bruker knapt sokker på dagtid...

 

Mannen er en frysepinne men bruker heller ikke sokker, unntatt når det er skikkelig kaldt.

 

Anonymous poster hash: fafdd...19a

Skrevet

Nei, her i huset er det ingen som sover med sokker på.



Anonymous poster hash: 544b6...7a6
Skrevet

Ja, jeg og barna. Bortsett fra i varmen på sommern. De sparker av seg dynene.

Skrevet

Minste sover alltid med sokker. Han nekter å ta de av seg. Er så vidt vi får de av da han skal bade. Hele sommeren bruker han sokker og.

 

Selv foretrekker jeg å gå uten sokker.



Anonymous poster hash: 51d50...5ae
Skrevet

Nei, 3-åringen tar på seg dyna selv om den faller av og minstemann har pose.

 

Anonymous poster hash: 229b6...310

Skrevet

7 åringen sover stort sett barfot, 4 åringen blir omtrent hysterisk om vi tar av ham sokkene, må alltid ha et nytt par klart, og 2 åringen tar etter sin store helt 4 åringen og må også sove med sokker ;) Jeg liker også å sove med sokker, spesielt på vinteren :)

Skrevet

Her bruker 2-åringen ullsokker om natten. Han sparker av seg dyna, så blir iskalde tottelotter om han ikke har det :)



Anonymous poster hash: e77b1...059
Skrevet

Ja, det gjør hun. Ønsker det selv.

 

Lufte tåfisene kan man jo gjøre hele ettermiddagen om man ønsker.. ;)

Skrevet

På vinteren en gang i blant. Hun sparker av seg dyna.

Sover da med tynne ullsokker som puster så hun ikke blir klam og ekkel.

Skrevet

Når hun har nattkjole, har hun sokker.

 

Når hun har pysj, er hun barbeint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...