Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Jeg baker selv, og har fast bakedag på mandager (da har jeg fri). I dag fikk jeg imidlertid et sjeldent migreneanfall som slo meg ut i flere timer. Det gikk heldigvis tilbake etter den andre Naramig-tabletten, men da var jeg uggen og uttafor og klarte bare såvidt å lage en enkel middag til ungene. Baking var helt utenfor tankene mine, og tror uansett ikke jeg hadde orket det. Nå var jeg på vei i seng, og kom plutselig på at vi ikke har noe å putte i matpakkene i morgen. Hjelp, vær så snill? Jeg har ikke mye tid i morgen tidlig heller, så det kan ikke være noe som tar lang tid å lage. Noen tips? Blir veldig takknemlig! Anonymous poster hash: 5f32b...2bb
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Vafler? lefser ? kokte egg og pasta? Anonymous poster hash: ed720...18e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Sunne vafler! Grovere mel, litt havregryn, finrasp gjerne gulrot i. Lag røren i kveld og stek imorgen Anonymous poster hash: b9b7a...168
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Omelett ? Eggerøre ? Knekkebrød? Havrebrød som tar kort tid å røre sammen (havregryn og vann)? Middagsrester? Frukt? Grønnsaker? Nøtter ? Litt av hvert 😊 Anonymous poster hash: 936b5...5ba
soleia Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Då eg opplevde det, så foreslo ungane å ha med seg kornblanding, så det fekk dei med seg i ein liten boks. Det er fleire som brukar det som frukost i barnehagen. Om det er lunsjmat dei skal ha, så kan du jo lage grove vaflar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå