Gå til innhold

Hva gjør du og mannen sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere som par gjør sammen, bare dere to. Synes mannen og jeg gjør så lite sammen i hverdagen. Det blir mest logistikk med jobb, barn og fritidsaktiviteter.

Trenger litt inspirasjon :-)

Anonymous poster hash: 39cbc...f41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer sammen

henger opp klær sammen

drikker kaffe sammen

rydder sammen

prater

kysser

sover sammen

Anonymous poster hash: 526a5...b2d

Skrevet

Og vi har sex ❤

Skrevet

Ser på tv.

Anonymous poster hash: 5fd6e...cb2
Skrevet

Jobber sammen

Ser på tv sammen

Lager mat sammen

Følger opp barna sammen

Har sex..sammen!! :)

Kysser sammen

Drikker vin sammen

Spiser god mat på restaurant sammen

...and the list goes on...

Anonymous poster hash: c49e7...97d

Skrevet

I den travle hverdagen gjør vi ikke så mye vi heller. Hjem fra jobb kl 16, så lekser, middag, aktiviteter, barne-tv, lalletid.

Såå det er vel kanskje etter at barna er lagt. Da ser vi på TV sammen, koser litt og noen dager har vi også sex ;D

Det er vel bare slik hverdagen er.

Vi lager også av og til litt ekstra god mat sammen, kino eller ut og spise hvis det høver seg slik. Går turer sammen gjør vi også av og til:)

Selv om vi ikke er så spennende i hverdagen, så er vi flinke til å ta vare på hverandre, mye godord og kos:)

Anonymous poster hash: 50663...0df

Skrevet

Hører på musikk

Snakker

Drikker vin o.l.

Ser på serier eller film iblant

Leker med barna sammen

Går tur en gang iblant 

Drikker te sammen

Tuller og ler sammen

Tja... Og selvfølgelig dusjer sammen, kysser, har sex and so on. 

Anonymous poster hash: 378a1...13d
Skrevet

ingenting! På kveldene så spiller han data på eget rom, mens jeg ser tv i stua.

Hender vi er ute å trener på hver vår kant, vi spiser sjeldent middag sammen da han ofte spiser foran tv, mens vi spiser på kjøkkenet.

Han legger seg etter meg, og står opp før meg og drar før jeg kommer hjem fra jobb. Han er hjemme først, og når jeg kommer hjem så lager jeg middag og er med ungene, han ser tv..

Vi gjør aldri noe sammen! Har blitt så vant til det nå, at det er mer pes å gjøre noe med han.. Ikke vet jeg hva det skulle vært heller.

Anonymous poster hash: 8edea...286
Skrevet

ingenting! På kveldene så spiller han data på eget rom, mens jeg ser tv i stua.

Hender vi er ute å trener på hver vår kant, vi spiser sjeldent middag sammen da han ofte spiser foran tv, mens vi spiser på kjøkkenet.

Han legger seg etter meg, og står opp før meg og drar før jeg kommer hjem fra jobb. Han er hjemme først, og når jeg kommer hjem så lager jeg middag og er med ungene, han ser tv..

Vi gjør aldri noe sammen! Har blitt så vant til det nå, at det er mer pes å gjøre noe med han.. Ikke vet jeg hva det skulle vært heller.

Anonymous poster hash: 8edea...286

For et dysfunksjonelt hjem barna deres vokser opp i... Barna deres kommer til å ha et helt feil bilde av familie og forhold og drar det med seg videre inn i sine forhold. Trist..

Anonymous poster hash: c49e7...97d

Skrevet

Dusjer sammen

Lager middag sammen

Ser på tv serier sammen

Spiller spill, utrolig nok spiller vi ofte UNO g plump over en flaske vin.

Vi prater om dagene vi har hatt og hverdagen og historier vi har opplevd uten hverandre.

Har sex

Ute å spiser minimum annenhver uke

Kino

Tar en par runde minimum engang i mnd bare vi to.

Vi er flinke til å pleie hverandre og bare vårt forhold :)

Skrevet

Dusjer sammen

henger opp klær sammen

drikker kaffe sammen

rydder sammen

prater

kysser

sover sammen

Signerer, men vi dusjer ikke sammen lenger. For upraktiskt. Men vi ser tvserier fra nettflix da.. :P

Anonymous poster hash: a82c3...4d7

Skrevet

Ikke så mye vi gjør sammen om dagen egentlig, for her forsvinner timene avgårde og vi er trøtte som strømper når ungene endelig er i seng. Nå har vi akkurat sitti i sofaen, sett på en serie og skrivd julekort sammen. Enstund siden vi satt sammen i sofaen sist faktisk, turnus arbeid og barn som skal hit og dit så forsvinner tiden.

Vi har begge tegning som hobby, så tidligere gjorde vi mer slikt sammen. Når ungene var mindre hadde vi litt mer tid hjemme og kunne gjøre mer sammen. Nå gidder vi ikke begynne for en skal hentes, en skal kjøres osv slik at tiden vi har blir så oppstykket.

I høst har vi snekkret sammen. Det var utrolig koselig. Isolert, ny kledning og nye vinduer. Jeg har gjort slikt før, men ikke mannen så har lært opp han litt og fått litt hjelp med de tingene vi ikke viste helt. Høy musikk og skikkelig mannesrbeid passer oss fint.

Tidligere hadde vi oss noen helger i året med barnefri og dro til storbyen med venner for å ta en fest. Nå er det lenge siden det har klaffet, så det savner jeg. En helt på hotell der vi bare kan være kjærester. Kysse og kline litt uten at unger sier æsj. Ha sex npr vi vil, uten å måtte tenke på om unger sover, høre unger eller måtte holde igjen når en egentlig bare har lyst til å hoppe på kjæresten.

Anonymous poster hash: 19885...102

Skrevet

Snakker, det bruker vi mye tid på. Synger/spiller, ser noe begge kan like på tv, fellesprosjekt som å ommøblere, en sjelden gang om han får meg med gjør vi litt styrketrening. Innimellom plasserer vi barna hos svigers en lørdag, (eller han tar seg en planlagt fridag) der vi på dagtid/ettermiddag gjør innkjøp, prøvkjører en bil, spiser ute, drar på en lekebutikk for å overraske barna med noe når vi kommer hjem o.l. Det er faktisk ikke så viktig hva vi gjør, men at vi kommer oss bort fra vårt eget hus/hage og er uten barna er virkelig deilig. Setter ofte mest pris på tiden vi har alene mens vi sitter i bilen. Så stille og fredelig, og vi kan snakke sammen uten å sitte å rope til hverandre eller bli avbrutt.

Skrevet (endret)

Vi gjør ting sammen fra etter jobb til barna er i seng. Vi lager middag, rydder, bytter bleier, lager mat, leker med barna, gjør lekser osv. Vi gjør dette sammen og jobber litt på kryss og tvers ;) Prater om løst og fast, mens vi styrer på.

Når ungene er i seng ryddes huset kjapt så det ser noen lunde ut - ca 10 minutters hurtigrydding

Etter dette slenger vi oss stort sett ned på hver vår sofa. Jeg drikker kaffe, surfer litt på nett, titter innom TV, leser en bok o.l, mens han driver på med sitt. Vi har begge behov for litt MEtime. Vi utveksler noen setninger sammen, vi er jo i samme rom. Av og til fører det til de litt lengre og dypere samtalene og av og til ikke. Det er ikke sånn at vi MÅ prate med hverandre, takk og lov for det ;) Dette er sånn typisk hverdag, av og til har vi felles småprosjekter på gang også, typ oppussing og slike ting.

Det hender ofte at vi dusjer sammen da både jeg og han liker å dusje på kvelden. Vi pleier å legge oss samtidig. Enten har vi sex eller så har vi sovnet idet hodet treffer puten ;)

Endret av Plutselig_gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...