Gå til innhold

Blir ikke dette litt feil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en mnd siden var jeg hos frisøren og satt i extentions, dette betalte jeg litt over 5000 for. Etter en uke begynte de å falle av og etter enda en uke så var det nesten ikke noen igjen. Gikk og klagde, for slik skal det jo ikke være, de satt inn nye, men de falt av de også. Altså, hårene datt ut av festene, så det var pga extensionsen og ikke mitt hår. Gikk og klaget igjen og ville ikke ha nye i håret. Jeg kunne få kompensasjon i form av klipp, farg, produkter for det samme beløpet jeg betalte og syns dette var helt gull. Det koster hos frisør så da hadde jeg noen frisørtimer tilgode. Men disse måtte tas hos en kærling!?! Fordi de faste arbeidet på provisjon. Jeg ser jo den, MEN jeg syns det blir helt feil. Jeg vil jo ikke klippe meg hos en lærling og jeg trenger ikke produkter for 5000 kroner! Dessuten så kostet da en klipp/farge for meg av det jeg har tilgode det samme som det ville gjort hos en fast... blir dette feil eller er jeg bare vanskelig?

 

Anonymous poster hash: ed767...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har rett og er ikke vanskelig.

Endret av LME1001
Skrevet

Jeg syns ikke du er vanskelig. Her er frisørsalongen rett og slett frekk!

 

Anonymous poster hash: 107dd...312

Skrevet

Skjønner ikke helt at det skal ha noe å si at de faste jobber på provisjon. Da må jo bare salongen kompensere den faste for den summen du ville ha betalt. Du har rett og salongen er vanskelig.

Skrevet

Hallo? Det er frekt det! Hadde heller krevd pengene tilbake og tatt håret en annen plass. Makan til dårlig service :o

Skrevet

Frisørsalongen er vanskelig.

 

Anonymous poster hash: e1296...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...