Gå til innhold

orker ikke være mamma mere :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så himla lei meg å trøtt ogsliten for tiden.. eldste svarer meg og mini er også blitt tøff der . Føler det bare ender med kjeft om dagene og så fort de sover sitter jeg og gråter pga sånn som alt er . Hvet ikke hvor det kommer fra men er drittlei hele livet :(

Anonymous poster hash: 0e3c1...941

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk hjelp kjære deg. Det kan være godt å lette hjertet sitt, og få råd og veiledning. Livet kan være tøft, ta i mot hjelp, så vil livet bli bedre. Gjør det både for deg og dine barn. Lykke til. Klem til deg.

Skrevet

Ååå.. har vondt av deg! Men dette klarer du! :)

be om hjelp så du får deg litt fri. du høres litt overveldet ut. Det er helt normale følelser du beskriver, og det svinger for alle foreldre.

Jeg sitter ofte igjen med dårlig samvittighet når ungen sover, å tenker at i dag har jeg vært altfor sur og hard.

Men jeg har innsett at det er tull, vi er mennesker vi mammaer også;)

Anonymous poster hash: 07e60...d67
Skrevet

Det høres ikke bra ut. Kansje ta deg en tur til fastlege å sjekke lagrene dine? Mørketida gjør ikke saken bedre. Vi mangler alle overskudd-de fleste av oss småbarnsmødre.

Det er ikke en god tanke å ikke ville eller orke noe og det bugner som regel i at vi har store belastninger over tid som vi ikke rår over før det er for sent, dermed blir vi kronisk stresset som kan vise seg i form av trøtthet, maktesløshet og rett og slett manglene livsgnist.

Prøv å finn utav årsaken til hvorfor du føler slik før det går for langt.

Klem fra meg også <3

Anonymous poster hash: 35dc4...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...