Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Han får Platstation 4! Gleder meg til å se ansiktet hans når han åpner gaven sin på julaften. Jeg er sikker på at jeg har truffet blink. Hva har dere kjøpt til deres menn til jul? Anonymous poster hash: 34ceb...ab6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Gleder meg til februar når du skriver en klagetråd fordi mannen din spiller for mye tvspill Anonymous poster hash: d21e6...6c2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Mente du sønnen din? Anonymous poster hash: 85fd6...360
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Det blir nok en topp gave Jeg har kjøpt litt forskjellig han trenger, sokker, ullundertøy, pulsklokke og noe fra kondomeriet Vi skulle ikke gi noen gave til hverandre da vi heller legger penger i en sydentur på nyåret, men måtte bare ha noe er så koselig å gi gave:) Anonymous poster hash: bc50c...e35
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Mente du sønnen din? Anonymous poster hash: 85fd6...360 Det er til mannen. Han har ønsket seg PS4 lenge. Han er utrolig flink med hus og unger. Han befinner seg der han ønsker å være karrièremessig, mens jeg er i godt driv oppover. Han nedprioriterer sine interesser og sin karrière for at jeg skal få gjøre mine ting. Han er raus med gaver ig oppmerksomhet til både meg og barna. Derfor blir det PS4 på ham til jul. Fordi han fortjener noe ekstra fint Anonymous poster hash: 34ceb...ab6
Collette Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Han får Platstation 4! Gleder meg til å se ansiktet hans når han åpner gaven sin på julaften. Jeg er sikker på at jeg har truffet blink. Hva har dere kjøpt til deres menn til jul? Anonymous poster hash: 34ceb...ab6 Samme som du har kjøpt! Gleder meg🎅🎅🎅
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Mente du sønnen din? Anonymous poster hash: 85fd6...360 Dust. Anonymous poster hash: 9cb10...c66
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Har kjøpt parfyme og deo i en gaveeske også skal vi kjøpe en tur til Praha til hverandre 😃
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 hadde kjøpt ps4 hadde jeg hatt råd.... Det blir vinterjakke! Anonymous poster hash: bdf80...b89
Englenemine Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Godt å gjøre han glad😀 ikke hør på dustekommentarer om det er sønnen din og sånt fjas. Går fint ann å bruke noen timer på gaming istedetfor å ha trynet på tv skjermen hver kveld slik mange gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå