Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Har de siste 2-3 dagene hatt "badehud" i munnen. Ikke på selve gommen, men ellers på huden inni munnen. Kjennes godt med tunga og svakt ruglete når jeg kjenner med fingeren. Har også et par små blemmer. Noen som har opplevd lignende eller har noen tanker om hva det kan skyldes? (Er garantert ikke noe sexrelatert for de som evt skulle foreslå det) Travel og lykkelig småbarnsmor som setter stor pris på svar :-) Anonymous poster hash: f2846...631
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Jeg får også slik noen ganger, rett før jeg blir syk/eller ER syk Liten forkjølelse som kan være på vei mon tro? Kan vel skyldes mye også Anonymous poster hash: e0daf...8fd
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Herpes innvendig. Ekkelt, men mulig...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Herpes er ikke mulig i mitt tilfellet, uten å utdype det ;-) Er litt småforkjølet....håper det bare skyldes det. Hvor lenge er du sånn #2 ? Kan det være betennelse i munnen? noen som har hatt det med lignende symptomer? -hi Anonymous poster hash: 9ef33...b00
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Herpes er ikke mulig i mitt tilfellet, uten å utdype det ;-) Er litt småforkjølet....håper det bare skyldes det. Hvor lenge er du sånn #2 ? Kan det være betennelse i munnen? noen som har hatt det med lignende symptomer? -hi Anonymous poster hash: 9ef33...b00 Nå spurte du litt vanskelig her:p Er lenge sia jeg har vært SÅNN forkjøla at jeg har fått slik hud i munnen. Men tja, 5-7 dager sist kanskje? Det har ikke gått utover stemmen sånn mye, mer enn det små forkjølser gjør? Anonymous poster hash: e0daf...8fd
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Er bare litt hes og ssår i halsen- men kun som en mild forkjølelse. Bare vondt og sårt i munnen :-/ -hi Anonymous poster hash: 9ef33...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå