Gå til innhold

Høres dette ut som en baby med dårlig tilknytning til mor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Ja og god grunn til at mor burde gi fra seg barnet sitt så hun ikke skader barnet mer. Kontakt oss i barnevernet.

 

 

Anonymous poster hash: b7f7a...d81

Jeg håper virkelig ikke du jobber i barnevernet. Dømme en mor som uskikket pga det lille hun har skrevet her? Skam deg!

Mor klarer åpenbart ikke å dekke barnets psykiske behov og tilknytnings problemer er alvorlig. Nok til at vi ville tatt fra henne barnet.

 

 

 

Anonymous poster hash: b7f7a...d81

 

Hvis det er sånn dere jobber i barnevernet, så begynner jeg å forstå alle de historiene jeg hører om barnevern som er helt gale

 

Anonymous poster hash: 3291b...132

 

Herregud, kan det tenkes at alle gærningene på "vi som ønsker en granskning av barnevernet" faktisk har rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver.Nå er barnet mitt skolebarn .Men jeg hadde en dårlig tilknytning til mitt barn når barnet var liten.Jeg var veldig deprimert.Å evnet ikke å gi barnet alt det trengte.Går bedre i dag da. Jeg hadde selvfølgelig andre som tok seg av barnet når jeg var veldig syk.Men glad jeg ikke kom i barnevernets klør.Da hadde løpet vært kjørt.Barnet er i dag en fin jente som er trygg å har det godt.



Anonymous poster hash: 56ce4...588
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ja og god grunn til at mor burde gi fra seg barnet sitt så hun ikke skader barnet mer. Kontakt oss i barnevernet.

 

 

Anonymous poster hash: b7f7a...d81

Jeg håper virkelig ikke du jobber i barnevernet. Dømme en mor som uskikket pga det lille hun har skrevet her? Skam deg!
Enig

Var dere borte fra skolen når ironi stod på agendaen?

 

Anonymous poster hash: 7456b...4d4

 

Hadde lite fravær, men det kan jo tenkes at jeg var det. At anonym gikk glipp av denne delen av undervisningen er derimot hevet over enhver tvil. Hvis dette er et forsøk på ironi er det et fryktelig dårlig et. Det er uansett dårlig gjort å komme med ironi i en slik tråd. Det sitter en usikker mor og lurer på om hun på noe vis kan ha ødelagt barnet sitt. Ikke sikkert ironiradaren er oppe Ved å skrive slike ting risikerer man å gjøre vondt MYE VERRE.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ja og god grunn til at mor burde gi fra seg barnet sitt så hun ikke skader barnet mer. Kontakt oss i barnevernet.

 

 

Anonymous poster hash: b7f7a...d81

Jeg håper virkelig ikke du jobber i barnevernet. Dømme en mor som uskikket pga det lille hun har skrevet her? Skam deg!

Mor klarer åpenbart ikke å dekke barnets psykiske behov og tilknytnings problemer er alvorlig. Nok til at vi ville tatt fra henne barnet.

 

 

 

Anonymous poster hash: b7f7a...d81

 

Hvis det er sånn dere jobber i barnevernet, så begynner jeg å forstå alle de historiene jeg hører om barnevern som er helt gale

 

Anonymous poster hash: 3291b...132

 

Herregud, kan det tenkes at alle gærningene på "vi som ønsker en granskning av barnevernet" faktisk har rett?

 

Slapp av folkens, tenk over muligheten av at noen kødder med dere før dere kaster dere over tastaturet, pust rolig og tell til ti...

 

(For øvrig ikke verdens mest smakfulle spøk, det er en engstelig mor her, hva med å berolige henne, til beste for henne og barnet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ja og god grunn til at mor burde gi fra seg barnet sitt så hun ikke skader barnet mer. Kontakt oss i barnevernet.

 

 

Anonymous poster hash: b7f7a...d81

Jeg håper virkelig ikke du jobber i barnevernet. Dømme en mor som uskikket pga det lille hun har skrevet her? Skam deg!
Enig
Var dere borte fra skolen når ironi stod på agendaen?

 

Anonymous poster hash: 7456b...4d4

Nei. Men jeg syns ikke ironi i en sånn tråd som dette passer. Var du ikke på skolen når de hadde om sosial intelligens?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det høres først og fremst ut som fremmedangsten ikke har slått inn ennå. Det skjer gjerne i 8-9-måneders alderen, men er individuelt. Før det oppfører de fleste babyer seg slik du beskriver. Jeg ville gitt det et par måneder til før jeg begynte å tenke nærmere over det. Barn er dessuten ulike.

 

Eller har du noen spesiell grunn til å anta at tilknytningen skulle være dårlig? I så fall kan det jo være hensiktsmessig å søke hjelp med en gang.

Ingen spesiell grunn til at tilknytningen skulle være dårlig nei, bortsett fra at jeg hevet stemmen til han EN gang.

Er så redd jeg skal ha ødelagt "noe".

 

Anonymous poster hash: 21dd7...53b

 

I så fall ville jeg slappet HELT av. Barn tar ikke skade av at man hever stemmen i blant. Barns tilknytning er generelt robust, så lenge de også får god feedback og omsorg av voksenpersonen, blir ikke tilknytningen skadet av at den voksne også gjør ting som er mindre optimalt (og med det mener jeg ikke å heve stemmen en gang eller tre, det er noe så og si ALLE foreldre gjør.)

 

Ikke vær så streng mot deg selv. Det jeg blir mest bekymret av når jeg leser dette, er at du er så nervøs og engstelig og ikke virker som du har det helt godt. Slapp av, få noen til å avlaste deg litt, mens du tar litt ekstra vare på deg selv. Barnet ditt har det nok veldig fint, prøv å senke skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...