Gå til innhold

Argh! Jeg blir så sint på meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i svangerskapet hadde jeg hyperemesis. Er nå i uke 29, og veldig mye bedre, men kaster fortsatt opp. Er blitt så vant til å være kvalm at jeg venter alt for lenge med å løpe til doen når jeg kaster opp.

I sted kom jeg bare midt ut på gulvet før jeg kastet opp. Ble liggende på gulvet med sterke brekninger og hadde såvidt kommet meg i sittende stilling da mannen kom inn. Han rynker på nesen, og jeg unnskyldte masse med tårer i øynene og lovte å tørke opp. Han smilte bare, sa det gikk fint, og at han bare kom for å si at han stakk på trening.

Da han var ute av døren slo det meg at slik er det hver gang. Jeg bør ikke unnskylde (kaster jo ikke akkurat opp med vilje), jeg bør heller si at jeg ville satt veldig pris på om han kunne være hjemme og ta seg av de små når jeg er så dårlig. Hvorfor gjør jeg sånn gang på gang? Han er på ingen måte urimelig, og hadde nok blitt hjemme om jeg bad ham om det. Dagens sint-på-meg-selv-utblåsning. 😡😡😡

Anonymous poster hash: c37bf...6fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spydde som en gris hele svangerskapet. Inne snakk om at jeg unnskyldte meg. Han jo. Å nattevakt når riene mine begynte så vi måtte på sykehuset når han kom seg hjem i snøkaoset. Men bikkja måtte luluftes så tenkte at dette klarer jeg (han hadde gitt memeg beskjed om å la være). Etter turen kom jeg halvveis inn i gangen hjemme før jeg gikk ned i kne å spydde utover hele gulvet. Det beste var at bikkja spydde like etterpå. Haha gjett hvem som måtte tørke opp, det var ikke meg for å si den sånn😃

Men seriøst, ikke unnskyld deg. Er da virkelig ikke din feil, slikt må mannfolka tåle med gravid dame i hus.

Skrevet

Sint på deg selv?!?! Unnskyld meg, men sinnet ditt bør du rette mot mannen din!

Les innlegget ditt en gang til og tenk deg at ei venninne av deg skrev dette til deg!

Anonymous poster hash: 8191e...7bf

Skrevet

Når du venter alt for lenge og ender opp med oppkast på gulvet er en unnskyldning på sin plass.

Anonymous poster hash: 0b97f...d16

Skrevet

Det er ikke deg sel du skal unnskylde. Mannen din burde vært hjemme å tatt vare på sin gravide kone når formen er slik. 

Begynn å gi beskjed du HI og glem ordet unnskyld.

Anonymous poster hash: fdb54...def
Skrevet

Jeg ordla meg sikkert litt krøkkete. Ble sint på meg selv fordi jeg unnskylder meg. Er ikke første gang det skjer. Er jo like mye (eller lite) hans skyld at jeg er gravid og kvalm, latterlig å unnskylde seg på grunn av "sykdom", og i ettertid ser jeg at jeg bare undergraver meg selv. Neste gang skal jeg si at jeg ikke føler meg bra, og ville satt pris på om han ble hjemme og tok seg av barna så jeg kunne komme meg litt igjen. HI

Skrevet

Når du venter alt for lenge og ender opp med oppkast på gulvet er en unnskyldning på sin plass.

Synes du det? Jeg tørket opp alt etter meg og vasket gulvet. Problemet er at jeg er kvalm 24/7, og kan kaste opp når som helst. Har ikke så fryktelig lyst til å flytte inn på badet, har fire barn fra før jeg må ta meg av også.

Skrevet

Du burde ikke være sint på deg selv, men den dotten av en mann du har.

"Se der, min gravide kone er så dårlig at hun ligger på gulvet med barn å ta vare på. På tide jeg stikker på treningssenter"!?!

Skrevet

Synes du det? Jeg tørket opp alt etter meg og vasket gulvet. Problemet er at jeg er kvalm 24/7, og kan kaste opp når som helst. Har ikke så fryktelig lyst til å flytte inn på badet, har fire barn fra før jeg må ta meg av også.

Wow! Fire barn og så stikker mannen av sted når kona ligger gravid på gulvet i sitt eget spy. Fysj, han har du skjemt bort! Fint du innser det selv nå. 

Anonymous poster hash: 81dbf...179

Skrevet

Å, jøss. Her hadde jeg ikke vært sint på meg selv, men på mannen. Du skal jo ikke trenge å BE ham om å bli hjemme? Gravid med barn nummer fem, ligger på badegulvet og kaster opp, og ikke istand til å passe på de andre barna. Trenger vel ikke akkurat være Sherlock for å velge å bli hjemme. :P

Skrevet

Føler ikke jeg kan stenge ham inne i ni mnd, selv om jeg aldri ville overlatt ham

Alene med barna i tilsvarende tilstand. Han er vel typisk mann. Ville helt sikkert blitt hjemme om jeg ba ham om det (om enn kanskje litt motvillig). Tusen takk for svar og støtte, jeg skal tøffe meg opp til neste gang :)

Skrevet

Hvorfor har du ikke en pose i lomma eller en bøtte ved sofaen, så slipper du å spy på gulvet når du merker at du plutselig må spy?

Anonymous poster hash: 52df4...9b0

Skrevet

Hvorfor har du ikke en pose i lomma eller en bøtte ved sofaen, så slipper du å spy på gulvet når du merker at du plutselig må spy?

Anonymous poster hash: 52df4...9b0

God idé! Skal begynne med poser. Går ofte veldig fort, men kan sikkert av og til rekke å dra frem en pose. Utrolig hvor plutselig det kommer. Har forøvrig alltid en rull brødposer i vesken når jeg er ute. Bare tre mnd igjen nå!

Skrevet

Du er aktiv her inne i kveld, du?

Anonymous poster hash: 5a665...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...