Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Noen som kan anbefale noe. Har en på to uker jeg vil kjøpe en av delene til. Usikker på hva. Anonymous poster hash: 94b4a...bf1
Appelsinpiken Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Kjøp en formsydd sele. Ergobaby sine kan du bruke til barnet er omtrent 20 kg. Ville gått for ergo 360, den er fantastisk!
runag Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Elastisk sjal er aller best til nyfødte. Etterhvert vevd sjal eller bæresele (hadde selv god erfaring med beco-sele). Det er ikke så vanskelig å lære å knyte sjal. Hvis du bor i Oslo, kan du få god veiledning i butikken Bæreglede. Der har de det meste.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har hatt elastisk sjal, beco-bæresele og ergo. Beco butterfly var uten tvil min favoritt. Kommer aldri til å forstå hvorfor alle sverger til Ergo. Det må være fordi de aldri har prøvd Beco. Sjal er også greit, men fordelen med Beco butterfly er at den kan brukes til barnet er 2-3-4 år. Anonymous poster hash: cc4fa...d59
Appelsinpiken Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har hatt elastisk sjal, beco-bæresele og ergo. Beco butterfly var uten tvil min favoritt. Kommer aldri til å forstå hvorfor alle sverger til Ergo. Det må være fordi de aldri har prøvd Beco. Sjal er også greit, men fordelen med Beco butterfly er at den kan brukes til barnet er 2-3-4 år. Anonymous poster hash: cc4fa...d59 Prøvd ergo 360? Den er bare veldig mye bedre enn alle andre seler. Har ergo sport selv, og den er ikke i nærheten like god som 360.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har hatt elastisk sjal, beco-bæresele og ergo. Beco butterfly var uten tvil min favoritt. Kommer aldri til å forstå hvorfor alle sverger til Ergo. Det må være fordi de aldri har prøvd Beco. Sjal er også greit, men fordelen med Beco butterfly er at den kan brukes til barnet er 2-3-4 år. Anonymous poster hash: cc4fa...d59 Prøvd ergo 360? Den er bare veldig mye bedre enn alle andre seler. Har ergo sport selv, og den er ikke i nærheten like god som 360. Dette er jo individuelt. Jeg selger bæretøy, og det er forskjellig hva folk foretrekker. Vi har ulik fasong og mange liker godt Ergo 360, mens andre er mer kopmfortabel med den originale Ergo eller Performance. Mens andre igjen liker Stokke sin bæresele best, Manduca eller Beco. m.m. Det jeg anbefaler er å prøve først! Da finner du den som passer deg best Uansett er det anbefalt å heller bære i elastisk sjal på de minste (første månedene), det er også svært behagelig for den som bærer. Det kan være et langt elastisk sjal (veldig lett å lære seg knytingen), sjekk f.eks. Babylonia tricot slen, Ergobaby sitt elastiske eller evt. Moby Wrap, ellers så fins det også mer ferdigknyttet variant av det kalt Caboo. Anonymous poster hash: 4e1c8...19c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Ville hatt sjal til de nyfødte og ergobaby bæresele fra 5 mnd. Jeg hadde kun ergobaby (med nyfødtinnlegg som mini ikke ville krølle beina inni), og fikk ikke brukt den før ved 5 mnd alder, men da var den gull, og bruker den fortsatt og hun er 9-10 kg og 1,5 år. Syntes selen var så "hard" og skal definitivt ha sjal fra starten av neste gang. Anonymous poster hash: fe8da...ab3
ms.Pond Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Hadde elastisk sjal til førstemann, og det var gull verdt hjemme. Ute var det litt mer plunder med de lange endene som detter ned på bakken (og i snøen, jeg fikk vinterbaby). Nå har jeg kjøpt caboo, ferdig knyttet sjal som bare er å tre over hodet og stramme til. Gleder meg til å bruke det! Når han blir litt større og vokser ut av cabooen går jeg nok tilbake til elastisk sjal dersom jeg har behov for det.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Vi brukte sjal til ca 10-11 mnd deretter kjøpte vi en ergo. Sjalet var gull verdt og vi fikk god veiledning på babyshop der vi kjøpte det. Øvde oss med en bamse et par ganger og etterhvert gikk det veldig greit. (både faren og jeg bruke det). Når jeg brukte det sammen med bil, bare køyt jeg sjalet før jeg dro hjemmefra og hadde det på meg hele tiden. Strammet det bare opp litt om det trengtes. Husk å ha fotsokker til babyen og vid jakke/kåpe til deg selv. Anonymous poster hash: c6029...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå