Gå til innhold

275 g smågodt i kalendergave... hm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le litt her. Vi er så heldige at mine foreldre og svigers bidrar med litt pakker til gavekalenderen til ungene. Selv er jeg ganske kjip når det kommer til å dra på med gaver osv. Jeg har kjøpt badebomber, noen små sjokolade, fargestifter, viskelær, hårprodukter, deodorant osv. Svigers har dratt til med blant annet smågodtpose på intet mindre enn 275 g, det var bare en dag. (ja jeg måtte veie) 😋

Anonymous poster hash: de016...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må le litt her. Vi er så heldige at mine foreldre og svigers bidrar med litt pakker til gavekalenderen til ungene. Selv er jeg ganske kjip når det kommer til å dra på med gaver osv. Jeg har kjøpt badebomber, noen små sjokolade, fargestifter, viskelær, hårprodukter, deodorant osv. Svigers har dratt til med blant annet smågodtpose på intet mindre enn 275 g, det var bare en dag. (ja jeg måtte veie) 😋

Hehe så hyggelig 😊. Fordel om barna kan få denne gaven i helgen da å ikke en hverdag 😊

Anonymous poster hash: 57377...7ad

Gjest Antarctica
Skrevet

Au da... du underslo den vel og fordelte den på flere dager?

Skrevet

Hehe så hyggelig 😊. Fordel om barna kan få denne gaven i helgen da å ikke en hverdag 😊

Anonymous poster hash: 57377...7ad

He he , ja den havnet på lørdag, fikk ikke delt den opp siden posen var stiftet sammen og de hadde skrevet på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...