Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Må le litt her. Vi er så heldige at mine foreldre og svigers bidrar med litt pakker til gavekalenderen til ungene. Selv er jeg ganske kjip når det kommer til å dra på med gaver osv. Jeg har kjøpt badebomber, noen små sjokolade, fargestifter, viskelær, hårprodukter, deodorant osv. Svigers har dratt til med blant annet smågodtpose på intet mindre enn 275 g, det var bare en dag. (ja jeg måtte veie) 😋 Anonymous poster hash: de016...ad4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Må le litt her. Vi er så heldige at mine foreldre og svigers bidrar med litt pakker til gavekalenderen til ungene. Selv er jeg ganske kjip når det kommer til å dra på med gaver osv. Jeg har kjøpt badebomber, noen små sjokolade, fargestifter, viskelær, hårprodukter, deodorant osv. Svigers har dratt til med blant annet smågodtpose på intet mindre enn 275 g, det var bare en dag. (ja jeg måtte veie) 😋 Anonymous poster hash: de016...ad4 Hehe så hyggelig 😊. Fordel om barna kan få denne gaven i helgen da å ikke en hverdag 😊 Anonymous poster hash: 57377...7ad
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Au da... du underslo den vel og fordelte den på flere dager?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Må le litt her. Vi er så heldige at mine foreldre og svigers bidrar med litt pakker til gavekalenderen til ungene. Selv er jeg ganske kjip når det kommer til å dra på med gaver osv. Jeg har kjøpt badebomber, noen små sjokolade, fargestifter, viskelær, hårprodukter, deodorant osv. Svigers har dratt til med blant annet smågodtpose på intet mindre enn 275 g, det var bare en dag. (ja jeg måtte veie) 😋 Anonymous poster hash: de016...ad4 Hehe så hyggelig 😊. Fordel om barna kan få denne gaven i helgen da å ikke en hverdag 😊 Anonymous poster hash: 57377...7ad He he , ja den havnet på lørdag, fikk ikke delt den opp siden posen var stiftet sammen og de hadde skrevet på den. Anonymous poster hash: de016...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå