Gå til innhold

Noen her som er samboer/gift med en med adhd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva karakteriserer ham?

Hvilke utfordringer har han i jobb/hverdagen?

Hvilke utfordringer har dere i forholdet som følge av adhd?

Anonymous poster hash: a7541...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymous poster hash: a7541...d85

Skrevet

Jeg var det. Adhd og mild asperger, begge diagnosene kom mens vi bodde sammen.

For å si det sånn: jeg flytta.

Han er snill, men fullstendig upålitelig. Greier ikke huske avtaler, kunne impulshandle med de siste pengene vi hadde på konto (jeg styrte økonomien med jerngrep, men han hadde eget kort til "matkontoen"), forstod ikke omfanget av egne avgjørelser...

Det var som å ha en ekstra unge - en som krevde veldig mye mer enn "vanlige" barn.

Han er ufør, og har pr i dag litt under "normen" for samvær med vårt felles barn. Mer enn et døgn i strekk går ikke, for innimellom må ungen vaskes og pusses og mates også.

Anonymous poster hash: 615d3...111

Skrevet

Jeg var det. Adhd og mild asperger, begge diagnosene kom mens vi bodde sammen.

For å si det sånn: jeg flytta.

Han er snill, men fullstendig upålitelig. Greier ikke huske avtaler, kunne impulshandle med de siste pengene vi hadde på konto (jeg styrte økonomien med jerngrep, men han hadde eget kort til "matkontoen"), forstod ikke omfanget av egne avgjørelser...

Det var som å ha en ekstra unge - en som krevde veldig mye mer enn "vanlige" barn.

Han er ufør, og har pr i dag litt under "normen" for samvær med vårt felles barn. Mer enn et døgn i strekk går ikke, for innimellom må ungen vaskes og pusses og mates også.Anonymous poster hash: 615d3...111

Deler din erfaring. Det var som å ha et ekstra barn i hus.

Etter bruddet ble samvær en utfordring. Kontaktet til slutt barnas farmor og nå er det hun som styrer med far og samvær.

Han er snill som dagen er lang, men liten impulskontroll og evner ikke å se konsekvenser eller tenke langsiktig.

Anonymous poster hash: 5b4ff...a52

Skrevet

Var sammen og er nå gode venner. Ble sluttpga vi mistet følelsene for hverandre.

Han sliter mye med å huske avtaler, dårlig søvn til tider og ellers like normal som de uten adhd.

Han har sterk adhd og klarer seg fint uten medisiner.

Anonymous poster hash: 21699...123

Skrevet

Min har adhd, merker ingenting. Flink i jobb, holder alltid avtaler, stresser sjeldent. Kunne ikke funnet en bedre mann.

Skrevet

Min har adhd. Roter verre enn alle barna til sammen og rydder aldri opp. Tar aldri initiativ til noe, tar ikke ansvar for noe. Som flere skriver; som et ekstra barn. Men han er snill som dagen er lang (om sommeren), en super og omtenksom elsker, av og til romantisk og veldig intelligent. Han har hjulpet meg masse med å utvikle meg selv til å bli et bedre menneske og vi elsker hverandre. Holder derfor ut med å være husets eneste "foresatte".

Anonymous poster hash: 11845...212

Skrevet

Jeg har samboer med ADHD. Merker ikke så my til det da han har en jobb der han får brukt kroppen til tungt fysisk arbeid, og det hjelper på hyperaktiveteten. Det vi sliter med er at jeg er en perfeksjonist og planlegger, han har litt dårlig imoulskontroll og har "angst" for å leve ett A4 liv. Det er en veldig dårlig kombinasjon.

Anonymous poster hash: f1287...b53

Skrevet

Jeg hadde en partner som hadde det. Problemene kom for fullt når det ble slutt. Han hadde samvær i flere år som hans nye kone organiserte. Men når hun var lei så ble det slutt på samvær. Far evner ikke holde avtaler,hente/levere barnet eller noe som helst.

2 år siden 11 åringen så faren sin.

Anonymous poster hash: e32ec...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...