Gå til innhold

Jippi jippi. Mobberen bytter skole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et sant helvete i over 1 år kom denne fantastiske nyheten.

Det ene barnet mitt har hatt en skolehverdag full av psykisk og fysisk mobbing.

H*n har blitt sparket, slått, bitt, utfryst, løyet om, anklaget for de utroligste ting osv osv.

Mor til mobber er på barnet sitt sin side. Der er det de som er offeret. Alt er bare løgn. Barnet kommer hjem og nekter for anklagene og mor tror blindt på dette. Til tross for at nærmest samtlige episoder er vitner til.

Etter en laaang kamp for å bli tatt på alvor og få hjelp kom det ved skolestart en ny avdelingsleder på skolen og de fikk ny klasseforstander. Disse to grep fatt i saken og vi ble hørt.

Vi vet ikke alt da de har taushetsplikt men dette er en familie hvor både barnevern, barnepsykolog osv er inne i bildet.

I dag kom beskjeden om at denne mobberen bytter skole og kommer ikke tilbake etter nyttår.

Er så glad at jeg kunne grine..........Da får vi bare håpe det virkelig er sant og at denne ungen ikke plutselig kommer tilbake i klassen

Anonymous poster hash: 3673e...45a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott på et vis, men leit for mobberen som tydeligvis sliter med mye. Typisk norsk å ikke hjelpe før etter måneder med vansker. Ikke misforstå, jeg er glad barnet ditt får det bra :)

Anonymous poster hash: 7349b...5de

Skrevet

Så bra. Skulle bare mangle. Håper barnet ditt får en bedre hverdag på skolen fremover. God jul 🎅

Anonymous poster hash: 97dd7...4ad

Skrevet

Veldig bra 👏 endelig godt at noen er på offerets side og ikke mobberen

Anonymous poster hash: 55a27...140

Skrevet

Så bra! Håper barnet ditt klarer å komme over traumene.

Og så håper jeg mobberen får hjelp til å oppføre seg bedre og bli en trygg person.

Anonymous poster hash: 39e70...c6c

Skrevet

Applaus!!! Godt for barnet ditt.

Anonymous poster hash: 07708...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...