Gå til innhold

Hvor kjøpte du ditt kunstige juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle år har jeg insistert på ekte, men nå resignerer jeg. Og siden jeg ikke føler for å lete unødig mye i butikker, så spør jeg her!

Hvor kjøpte du ditt? Hva kostet det og anbefaler du det videre?

Kriterier - må ikke hyle plast. Ikke innebygde lys. Må være grønt - og da mener jeg ikke neongrønt a la Rusta 😝

Anonymous poster hash: 6709d...4a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte et fra jula i fjor. Husker ikke prisen, men det ser ut som et ekte tre.

Naboen var innom i går(juletreet er kommet på plass;) ) og han syntes det var veldig fint. Trodde ikke på oss når vi sa det var plast, måtte bort å kjenne;)

Husker ikle pris, men var rundt 499-599 mener jeg

Anonymous poster hash: ecbab...339

Skrevet

Takk for svar! Da vet jeg at Jula er et sted jeg må til. Noen flere anbefalinger?

Skrevet

Kjøpte det på plantasjen til 1999,- Uten lys. Ser ekte ut. Formstøpte barnåler (bortsett fra på stammen). De har et lignende på obs bygg til samme pris og på Bohus til 2500,- De du får på Jysk, Jula, Biltema, Rusta og Europris er ikke fine. Mye billigere men ser ut som konfetti-trær! Så der- har jeg spart deg for timer med leting (som jeg nylig har brukt) ;)

Anonymous poster hash: 2faa9...824

Skrevet

Plantasjen for 5-6 år siden. Kostet vel 5-600 mener jeg. La i litt ekstra for et fyldig "reelt" tre.

Eeeelsker treet mitt :) Deilig å slippe å huske på vanning og alt det styret rundt et levende tre.

I tillegg er faktisk kunstig tre mer miljøvennlig om en bare bruker det :)

Anonymous poster hash: cf692...e0e
Skrevet

Takker for gode svar! Da er jeg litt bedre orientert om hvor jeg bør dra. Tusen takk, snille dibbere :-)

Skrevet

Plantasjen her også. Var med fot og julebelysning. Var det rundt 1000 lappen tro?!

Anonymous poster hash: e255d...c32

Skrevet

Hadeland 3900. Veldig fint til å være kunstig. Uten lys. Med kostet 2000 ekstra.

Anonymous poster hash: a0ff4...a0f

Skrevet

Hos Mr Plant i Drammen. Kostet ca 3000 kr for et 180cm langt tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...