Gå til innhold

Redd-vondt i hodet hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2 årene hatt hodepine nesten hver dag på jobb, men det er en stressende jobb og med dårlig inneklima.

Nå har jeg nylig født og i 4 hele uker nå har jeg hatt hodepine hver dag stort sett hele døgnet. I tillegg er jeg svimmel...føles ut som jeg er i en annen verden...blir fort sliten...

I graviditeten var jeg til optiker pga jeg ville teste synet da jeg hadde sorte "fluer" som danset foran øynene mine...de er minsket nå....

Optikeren fant ingen sykdommer på øynene sa han, men jeg hadde litt dårligere syn på ene øyet, han sa det kunne se ut som om jeg hadde hatt trykk mot øyet tidligere(at jeg enten hadde falt og slått meg, hendt noe traumatisk etc...men ingenting som jeg kan komme på....)

Nå er jeg jo livredd det skal være noe svulst på hjernen eller noe annet farlig...

Jeg plages også med vond i ene brystet og strålinger/nedsatt følelse når jeg klyper av og til i armen, noe jeg skal i MR for snart....

Føler meg som en hypokonder, men jeg har aldri sprunget ned dørene til legen tidligere...men nå blir jeg litt redd.....

måtte bare få det ut...

Anonymous poster hash: 0ce1b...268
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har du prøvd kiropraktor? Kanskje det er en låsning som gjør det?

Skrevet

har vært til fysioterapaut og han fant absolutt ingenting galt sa han..........:-S

Skrevet

Det er så utrolig mye som kan føres til hodepine.

Det minst sannsynlige er svulst ol.

Men såklart, det hender. Er du veldig engstelig bør du ta en prat med legen. Det kan uansett våre lurt for å finne ut av hvorfor du plages slik.

Jeg tenker på om du får i deg nok næringsrik mat og drikke? Får nok frisk luft og mosjon. Om du har noen spenninger eller stramme muskler her og der kan det påvirke mage og hode. Har du prøvd yoga? Jeg sliter tidvis med hodepine pga stress og at jeg er anspent. Yoga hjelper meg veldig.

Inneklima nevnte du selv.

Jeg fikk kronisk hodepine av østrogenbasert prevensjon.

God bedring og gratulerer med baby.

Anonymous poster hash: e6719...18d

Skrevet

Brukt mye paracet eller ibux?

Anonymous poster hash: ed2c7...e49
Skrevet

Takk for det:-D

jeg kunne sikkert ha spist sunnere, men er absolutt ikke av de verste:-)

Kunna sikkert drukket litt mere også......

går turer noen ganger i uka med barnevogn, og da går jeg skikkelig trimtur....

Jeg har brukt litt ibux og paracet men ikke veldig mye altså....

nå funker ikke smertestillende heller så.....:-S det er ikke DUNDRENDE hodepine, men den er der.....

Skrevet

Hvilke MR undersøkelse skal du til? Av bryst?

Du bør få en MR av hodet ditt også. Helt ærlig så kan jeg ikke forstå at du ikke har gått til lege og fått en MR caput henvisning tidligere. Du har gått slik i to år! Sjangsen er liten for at det er svulst på hjernen, men hvis det skulle vært det så kunne du fått behandling for 2 år siden..

Skjønner ikke at du tør å gamble med livet ditt på den måten, man kan aldri være sikker.

Anonymous poster hash: 6370c...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...