Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Det synes jeg. Kjøpte bukse fra dem for mange måneder siden, den standard rød/hvit stripete. Den har vært vasket mye og hatt den i tørketrommelen osv, brukt i bhg, den er jo nesten like fin 4 mnd etter.. Kjøpte en matchende body i går og sammenlignet de to plaggene. Den nederste er buksa/tightsen og den øverste er den nye bodyen. Anonymous poster hash: a78b0...912
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Kjøper stort sett yttertøy fra pop. Det er veldig solid. Anonymous poster hash: cf912...671
robot Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Ja. De er veldig slitesterke og tåler mange vask før det vises. Synd de har fått så mye stygge design i det siste, i grunn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Veldig varierende. De basic stripete holder seg fint, samme med ull, yttertøy og støvlene. Ellers har jeg vært å klaget på myyyye!! Veldig mange plagg har blitt ødelagt i vask bare etter et par ganger. Jeg vet jo selvsagt at jeg kan være uheldig å tabbe meg ut på vask og vaske de på feil grader og med feil farger osv., men det som har vært problemet er plagg som er sydd sammen i flere deler der bare et av stykkene tøy blir stygg. Eks. en fot, eller overdel er blitt stygg, men bukse er helt fin. Har heldigvis alltid gått greit å reklamere. Superundertøyet blir også ekstremt nuppete! Anonymous poster hash: 7c9a7...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå