Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 I dag blir det pannekaker og diverese her, men resten av uken aner jeg ikke. Trenger tips Anonymous poster hash: 39f0f...7cb
Salla Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Div rester her i dag også, og skinkegrateng med brød og salat i morgen. Kanskje kylling/skinkesalat med pasta en dag. Det er vel så langt jeg har kommet:-p Kjenner behov for litt lettere mat før jula setter inn for fullt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Kan alldeles ikke hjelpe deg, men ville bare si at du ikke er alene😂 Her er jeg også matlei så igår når vi var å handlet- og 8 åringen spurte om å få kjøpe fjordland grøt til middag idag var jeg ikke sen å be. I tillegg prøver jeg å bruke opp litt av det en har. Og uken er fylt med avslutninger i alle kategorier så det blir lett middag ele uken ser jeg for meg🙈 Anonymous poster hash: 35cad...499
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Vi har bare sånn kosemat vi nå. Istedenfor å stå på kjøkkenet bestiller vi kinamat, lettvint foccaciabrød og kylling, kjøper ferdig ribbe, risgrøt, bestiller pizza osv.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Vi følger denne listen: Pita med salat og kyllingkjøttdeig Fiskekaker med gulrotstuing Taco Spaghettigryte Torskeform Pølselapskaus Kjøttkaker med kålstuing fiskepinner råkost Blomkålsuppe med brød Kyllinggryte med ris og salat Clubsandwich med søtpotetchips Hjemmelaget pizza Lakseform Tomatsuppe med makaroni Makaronigrateng med gulrøtter Pannekaker med bacon Fiskesuppe Sweet and sour gryte Fiskeboller i hvit saus Kyllingsalat Grønnsakssuppe Torsk med gulrøtter og potet Kjøttdeig og grønnsaker Kjøttboller med potetmos pytt i panne Laks med agurksalat og rømme lasagne Fish and chips Sesamlaks med grønnsaker Biffsnadder Fiskeburger Alt laget fra bunnen av, mye laget på forhånd. Anonymous poster hash: 2b8cb...b0a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Hva med indisk? Eller gresk, og server med hjemmelaget focaccia/nanbrød? Anonymous poster hash: 321c8...f7a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Hatt pizza i helgen, skal ha kebab i dag, skal ha pølser å potetstappe i morgen.. Haha! Grusomt kosthold nesten ei hel uke! Veldig ulikt oss, men morsomt med det spørsmålet når det først ble sånn Anonymous poster hash: ef2db...0d0
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 I dag ble det blomkålsuppe og tomatsuppe. I morgen så blir det laks med tagliatelle. Onsdag kanskje lapskaus eller bondeomelett. Torsdag søtpotetmos med hjemmelagede fiskepinner og brokkoli. Fredag, taco, McDonalds eller pizza på den lokale pizza restauranten Lørdag. Indrefilet med søtpotetchips og grønnsaker Søndag noe med fisk. Anonymous poster hash: 7cfb7...9e7
Fuglekassa Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 I dag skal vi ha kylling med taglietelle i hjemmelaget fløte/karrisaus. Putter vel oppi litt rosenkål og sopp også. I morgen er det ovnsbakt fjellørret med potetpure' og gulrøtter. Onsdag blir det hjemmelaget moussaka med aubergin, salat og brød. Torsdag kyllingsalat Fredag taco Lørdag juleselskap Søndag grønnsakssuppe
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Tomatsuppe (hjemmelaget)med bruschetta m mozzarella, basilikum og cherrytomater Laksesalat m blant annet reddiker, spinat og sennepsdressing Spaghetti bolognese Hjemmelagde fiskepinner med ovnsbakte grønnsaker og aioli Risgrøt Anonymous poster hash: bf428...4b6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 Stek kyllingfilet, varm opp kokosmelk og rør inn noen skjeer med red curry paste. Legg kyllingen i ildfast form og hell kokosmelken med curryen over og sett inn i ovn på 200 grader i et kvarter. Server med ris og salat. Godt og enkelt. Anonymous poster hash: c34db...6fe
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 I dag: Kjøttdeiggryte med ris (nam!) I morgen: Kyllingfilet med stekt ris 😊 Anonymous poster hash: bb42d...ad5
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #13 Skrevet 15. desember 2014 I dag var det gryterett av reinkjøtt med ertestuing, mandelpoteter og tyttebær. I morgen blir det noe fisk. Lenger ut har jeg ikke planlagt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #14 Skrevet 15. desember 2014 Oj, så mange fine forslag det var kommet her da Bare å bestemme seg da gitt! Takk takk! Anonymous poster hash: 39f0f...7cb
ormeynglet Skrevet 16. desember 2014 #15 Skrevet 16. desember 2014 Vi følger denne listen: Pita med salat og kyllingkjøttdeig Fiskekaker med gulrotstuing Taco Spaghettigryte Torskeform Pølselapskaus Kjøttkaker med kålstuing fiskepinner råkost Blomkålsuppe med brød Kyllinggryte med ris og salat Clubsandwich med søtpotetchips Hjemmelaget pizza Lakseform Tomatsuppe med makaroni Makaronigrateng med gulrøtter Pannekaker med bacon Fiskesuppe Sweet and sour gryte Fiskeboller i hvit saus Kyllingsalat Grønnsakssuppe Torsk med gulrøtter og potet Kjøttdeig og grønnsaker Kjøttboller med potetmos pytt i panne Laks med agurksalat og rømme lasagne Fish and chips Sesamlaks med grønnsaker Biffsnadder Fiskeburger Alt laget fra bunnen av, mye laget på forhånd. Herlig Tar gjerne imot oppskrifter på grytene og gratengene dine Anonymous poster hash: 2b8cb...b0a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #16 Skrevet 16. desember 2014 Mandag: Kalkun, rødkål, rosenkål med bacon, poteter og fløtesaus (rester av søndagsmiddag) Tirsdag: Stekt torsk som blir panert, råstekte poteter og grønnsaker Onsdag: Julepølse og medisterkaker, potetestappe og kålrabistappe Torsdag: Fiskekaker, hamburgerbrød, salat. Fredag: Løvbiff, pommes frites, salat og bernaise saus Lørdag: Rester av julepølse og medisterkaker Søndag: Fjordland for min del, er alene hjemme. Anonymous poster hash: 919d9...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå