Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Det kommer en slags knitrelyd inni der fra tid til annen, og blir verre når jeg drar litt i øret eller klemmer rundt åpningen. Akkurat som det ligger noe der inne og blokkerer. Det er ikke vondt, men kjennes litt snodig ut. Vet jeg brukte bomullspinner i øret for ikke lenge siden grunnet mye ørevoks, kan jeg ha dyttet den litt for langt inn? Anonymous poster hash: 91694...92b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Jeg anbefaler nok å dra en tur innom legekontoret, for og få dette sjekket Der har de det de trenger for å ta en titt i øret, og de kan sikkert hjelpe deg med " å skylle " øret, slik at den eventuelle voksen, kommer ut igjen, om det, skulle være tilfellet. Lykke til Anonymous poster hash: 8a990...942
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Ikke bruk bomullspinner! Kjøp Vaxol eller Revaxør på apoteket. Følg bruksanvisninga. (Den sistnevnte kommer med en ballong du kan skylle øret med.)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Veldig lett å skylle øret selv. Bare følg anvisningen som følger pakken du får kjøpt på apoteket. Anonymous poster hash: 1b261...063
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Ok, skal gi det et forsøk før jeg drar til legen. Takk HI Anonymous poster hash: 91694...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå